Ціль платформи - стати найпопулярнішим місцем для спілкування знаменитостей з їхніми фанами

Реєстрація торговельної маркиПривітання від зірок

Віктор Назаренко - наш клієнт і співзасновник стартапу DWIZH. Віктор розповів нам про створення маркетплейсу привітань від зірок шоу-бізнесу, телебачення, кіно та спорту, блогерів, ведучих і коміків.

Віктор Назаренко

Я завжди любив надсилати друзям відео на свята. Якось в Instagram я побачив, як тоді ще маловідомий хіп-хоп виконавець вітав із днем ​​народження на замовлення. Так з'явилася ідея зробити сервіс, де можна всього в 4 кліки замовити привітання, мотивацію, розіграш або просто передати привіт друзям, колегам чи собі від знаменитостей.

Пізніше виявилося, що ідея була не нова, і в 2017 році вже реалізована у США. Влітку 2020 ми з Владиславом Савченком все ж зважилися спробувати.

Влад Савченко

Проєкт створює команда компанії Владислава Савченком Powercode: вони профінансували і розробили платформу.

Влад Савченко

До жовтня 2020 роки ми вивчили ринок, конкурентів, досвід аналогічних сервісів, створили MVP і запустили сервіс в Україні. Так з'явився DWIZH.

Ми взяли за основу стратегію залучення аудиторії зірок, представлених на платформі: мотивували знаменитостей робити публікації, розповідати про платформу своїм фанам, проводили акції та розіграші для їхніх підписників. Зараз більше концентруємося на створенні контенту і цінності для користувачів і зірок.

Влад Савченко

 

СПОЧАТКУ ЗНАМЕНИТОСТІ ОБЕРЕЖНО СТАВИЛИСЬ ДО ПЛАТФОРМИ

Для них, як і для українського ринку загалом, це було чимось новим, незрозумілим і незнайомим. Поступово, коли в нашому каталозі ставало більше зірок, з новими знаменитостями було легше розмовляти - їхні колеги і знайомі вже були з нами, тому вони погоджувалися з інтересом.

Зараз до нас нерідко підключаються ті, кому ми ще восени писали і звали на платформу - вони бачать, що ми не закрилися, а набираємо обертів. Крім того, до нас почали надходити замовлення на відео від зірок, яких ще немає на платформі. З такими пропозиціями підключати знаменитостей ще легше.

ЗІРКИ САМІ ВИЗНАЧАЮТЬ І РЕГУЛЮЮТЬ ВАРТІСТЬ ВІДЕО

Ми рекомендуємо починати з невеликих сум і поступово їх підвищувати. Є також стандартні обмеження. На даний момент відео не може коштувати менше 100 грн. і більше 5 000 грн. Верхній ліміт автоматично піднімається до 10 000 грн. за відео, якщо знаменитість запише 3 відео за поточною максимальною ціною (5 000 грн).

Через карантинні обмеження люди частіше стали шукати подарунки в інтернеті. Багато хто хоче замовити, оплатити і подарувати щось, знаходячись удома. Ми особливо це відчули в новорічний період, коли почали надходити замовлення для друзів і родичів з різних міст або навіть країн. Відео зручно дарувати - надіслав посилання на сторінку з відео і чекай реакції.

Коміки, учасники талант-шоу, ведучі - вони ставлять невисокі ціни і роблять креативні відео. Більш популярних і дорогих зірок теж замовляють, але рідше. Якщо перших обирають через їхній формат (вони пишуть жарти, пісні, вірші), то других - бо хочуть конкретно цих зірок, дивляться їхні шоу, ходять на виступи.

До 8 березня, наприклад, в топі були Алла Костромічова (супермодель і ведуча реаліті-шоу "ТМПУ") і Андрій Джеджула (легендарний телерадіоведучій).

Ми вибрали просту і зрозумілу систему монетизації - комісію від виконаних замовлень. Зараз ми зосереджені на розвитку платформи. Ведеться активна розробка додаткового функціоналу, а також інтенсивно відточуються внутрішні процеси, щоб потім було простіше масштабуватися. Пізніше, маючи більш зрілий продукт, хочемо запуститися в інших регіонах. Це точно будуть США, Європа і Азія.

Віктор Назаренко

Торговельну марку ми зареєстрували, бо, по-перше, хочемо убезпечити себе в майбутньому. Ми вкладаємо в бренд DWIZH багато ресурсів, а реєстрація торговельної марки може захистити ці вкладення. Тож заявку на ТМ "DWIZH" ми подали ще до запуску проєкту. По-друге, продукти з торговельною маркою краще сприймаються споживачем, символізуючи гарантію якості і впевненість у бренді. Для нас важливо, щоб наші клієнти нам довіряли. DWIZH - не "проєкт одного дня". Ми тут надовго. Також за наявності торговельної марки можна зареєструвати домен в зоні .UA, що є безперечним плюсом для нашої онлайн-платформи.