Павло Пархоменко - наш клієнт і засновник проєкту ecoSumka. Бренд створює еко-сумки та рюкзаки для спорту будь-якого дизайну і з будь-якими принтами. Павло розповів нам про виробництво української еко-продукції.

Павло Пархоменко

Ми займаємося поліграфією з текстилю вже понад десять років. У нас своє друкарське виробництво і пошиття. Ми принтуємо на замовлення і друкуємо фото на футболках, худі, кепках.

Сумками ми почали займатися три роки тому. Для них ми використовуємо якісні тканини - бавовну, бязь, саржу, спанбонд. Ці матеріали добре принтуються, текстильні фарби також нетоксичні. У нас є шоурум на Подолі в Києві, а на сайті понад 40 готових моделей, найпопулярніша - традиційна прямокутна сумка-шоппер. Тут велике поле для фантазії: варіанти і з кишенями, і на блискавці, цільнокроєні і з пришивними ручками, з різнокольоровими вставками. Можна вибрати тканину і модель, створити повністю свою сумку чи показати по фото - ми можемо повторити все, що вам сподобається. Ми боремося за клієнта: якщо виникає ситуація, коли людина незадоволена, ми завжди йдемо назустріч, іноді навіть на шкоду собі. Для нас важливо, щоб клієнт повернувся і створював нам хорошу репутацію. 

Екосумка

МИ СПОНСУЄМО ФЕСТИВАЛІ ТА ЕКО-ЗАХОДИ

Ми працюємо переважно в В2В сегменті: брендовані сумки - хороший роздатковий матеріал для конференцій, концертів, виставок. Раніше замість них були паперові пакети, але при сьогоднішньому курсі євро - а папір в Україну поставляється переважно з Європи - пакет за вартістю можна порівняти з тканинною сумкою. Водночас сумка виглядає естетичніше. Вона може служити і упаковкою для роздаткового матеріалу, і як подарунок співробітникам чи клієнтам. Багато магазинів також замовляють у нас фірмові сумки з логотипом. На виробництво сумки на замовлення потрібно 2-3 дні, модель зі складу можемо відправити одразу, а якщо замовлення на 2 000 - 3 000, то потрібен тиждень.

Екосумка

У нас у команді 30 осіб: швачки, дизайнери, менеджери і працівники друкарського виробництва. З початком карантину B2B продажі в нас просіли, тому зараз розвиваємо роздрібні - вони стабільніші: ведемо сторінку в Instagram, співпрацюємо з молодими талановитими художниками, які нам роблять принти, і намагаємося продавати сумки за кордон на Amazon і Etsy - за кордоном така продукція коштує дорожче і попит на неї більший.

Нещовно ми придбали обладнання для цифрового друку і для комп'ютерної вишивки - це вже дорогжчий сегмент. Тепер, коли з друку у нас великий запас потужності, хочемо збільшити швейне виробництво.

ПОТРІБНО ДОНОСИТИ ЛЮДЯМ, ЩО ПАКЕТИ - ЦЕ НЕЕКОЛОГІЧНО, АЛЕ НА ОДНІЙ СВІДОМОСТІ ЦЕ НЕ СПРАЦЮЄ

Усе впирається в ціну: змусити людину купити тканинну сумку за 30 грн і відмовитися від пакету за 3 гривні можна тільки законодавчо. Адже поки супермаркетам вигідно використовувати поліетилен, вони не почнуть купувати натуральні мішечки тільки з екологічних міркувань. Хоча брендований текстиль може бути випраний до 30 разів, і зображення залишиться стійким. Я сам ними користуюся і підсадив усіх родичів і знайомих: вони вже не купують пакети, а беруть у магазин сумку - вона не займає багато місця. Я бачу, що в Україні вже багато людей ходять з еко-сумками в супермаркет, але у нас це все ще не так масово, як за кордоном. 

Екосумка

Верховна Рада вже прийняла законопроєкт про заборону використання пластикових пакетів, він повинен вступити в силу з 2022 року. Ми розраховуємо, що, коли закон буде діяти, наш бізнес піде в гору.

Еко-сумки - частина ідеології здорового способу життя і усвідомленого споживання, вони популярні серед молодих людей. Вони відмінно підходять і для прогулянок, і для пляжу, і як подарунок. Крім того, ми шиємо рюкзачки для взуття, зручні для спортсменів і дітей. Готова брендована сумка коштує від 25 грн до 100 грн, індивідуальний пошив - до 120 грн. Ми доставляємо еко-сумки в усі регіони. Рік тому збиралися відкрити виробництво в інших великих містах, але карантин вніс свої корективи.

Торговельну марку ми зареєстрували, бо бренд - це впізнаваність і наша репутація. До того ж ми плануємо продавати еко-сумки в Європу.