Андрій Чорний - наш клієнт і засновник Plerdy - сервісу, який пропонує ефективні методи збору даних, які допоможуть побудувати виграшну стратегію збільшення конверсії і зростання прибутку. Сервіс призначений для тих, хто розвиває свій інтернет магазин чи сайт, активно працює з каналами інтернет маркетингу або ж чий інтернет-магазин чи сайт уже має певні показники трафіку.
Я працював у маркетинговому агенстві, займався аналітикою. Згодом почав працювати з SEO і виріс до керівника відділу маркетингу. Ми мали багато клієнтів з e-commerce, які працюють у висококонкурентному середовищі, де юзабіліті сайту надзвичайно важливе. Я відчував їхню потребу у фахівцях, які могли б оперативного удосконалити сайт і покращити показники конверсії.
Для аналізу нам не вистачало даних про те, як користувачі поводять себе на сторінках сайтів. Серед причин низької конверсії може бути неправильно налаштований канал трафіку, незрозумілий для цільової аудиторії дизайн, помилки інтерфейсу, велика конкуренція, що продовжує зростати тощо. Тож у 2015 році я відкрив SEO агентство Lemarbet, а у 2017 році почав створювати Plerdy (https://www.plerdy.com) і перший продукт - карту кліків (Heatmap).
Наші фахівці - сертифіковані експерти Google Analytics і Google AdWords, які багато років працюють в сфері інтернет-маркетингу.
Оптимізація показників конверсії (conversion rate optimization) – це безперервний процес аналізу сайту, який допомагає збільшити трафік і підвищити продажі. Завдяки оцінці роботи сайту і впровадженню необхідних змін ви зможете підштовхнути відвідувачів до потрібної дії, наприклад, купівлі товару або оформлення підписки. Щоб оптимізувати конверсію сайту, важливо розуміти, як люди користуються ним, що натискають, як сприймають контент і найголовніше – чому вони покидають ресурс, так і не завершивши конверсію. Потрібно ретельно вивчити сайт і регулярно тестувати на ньому незначні зміни для максимально ефективної оптимізації.
Це водночас і ускладнює продукт, адже ми надаємо цифри і показники, а от їх правильно прочитати і збудувати гіпотезу - задача відділу маркетингу клієнта. Тож наприклад, джуніор маркетологу, ймовірно, забракне знань і досвіду, щоб працювати з нашими звітами. У нас в планах - розробити автоматичні рекомендації, які на основі отриманих даних будуть пояснювати, що покращити, яка з кнопок на сайті важливіша і що далі дивитися по конверсійному шлях.
У процесі спілкування з клієнтами та партнерами ми продовжуємо отримувати цікаві спостереження та рекомендації для подальшого вдосконалення і доповнення сервісу.
Можу виділити кілька інсайтів та тенденцій на ринку:
Зараз ми представлені на всіх континентах, але наша задача в найближчому майбутньому - більше охопити англомовний ринок, отримати більше трафіку за рахунок публікації статей, навчальних матеріалів, партнерських матеріалів. А глобальна наша мета - увійти в топ-3 сервіси з аналізу поведінки користувачів у світі. Далі - стати #1.
Торговельну марку ми зареєстрували у США і в Україні. Для компанії це важливий крок, який засвідчує нашу надійність і репутацію.