Антон Сорокун - наш клієнт і співзасновник групи компаній TeamMaster, BizGames, Просто тренінг і Smart Events. Група компаній працює в сегменті В2В, її місія  - розвиток і навчання бізнес-команд. Антон розповів нам, як зберегти корпоративний дух на дистанційці, і про те, яким повинен бути корпоратив.

TeamMaster

У нашій команді понад тридцять сертифікованих бізнес-тренерів з освітою у психотерапії, великим досвідом у бізнесі чи бізнес-консультуванні. Наша гордість - професійні організатори заходів (проєктні менеджери) і креативники.

TeamMaster

 

НА НАШИХ ЗАХОДАХ КЛЮЧОВИМИ Є ЛЮДИ


TeamMaster вже понад 12 років проводить для співробітників компаній командні ігри та тимбілдинги, під час яких учасники спільно вирішують завдання і долають перешкоди, здобувають усвідомлений досвід командної взаємодії.

TeamMaster

Метою BizGames є рішення бізнес-задач за допомогою гри. Бізнес-гра - це серйозний математичний розрахунок з продуманою розстановкою ролей і персонажів. Існує таке негласне правило, що люди в грі поводяться так само, як у житті. Наші ігри - це симуляція певних бізнес-процесів, вони допомагають співробітникам отримати необхідні навички, відчути ситуації та потренуватися в їхньому вирішенні на колегах. За 7 років ми створили 20 авторських бізнес-ігор.

Місія бренду Просто тренінг - забезпечити компанії доступними і ефективними бізнес-тренінгами та програмами розвитку персоналу. Усі програми розробляються індивідуально для конкретного замовника з урахуванням побажань, цілей і особливостей учасників. Тренінги найбільше підходять роботодавцям, які хочуть розвинути у співробітників певні soft skills - комунікативні, управлінські чи лідерські якості. Завдяки таким тренінгам можна вивести всіх співробітників компанії на однаково високий рівень чи підтягти окремі департаменти. 

SmartEvents створює розумні заходи під ключ для тих, хто втомився від однакових івентів - концертів, застіль, конференцій або виставок, які проходять у форматі "зібралися і випиваємо". Це альтернатива традиційним корпоративам, де співробітники знаходяться в ролі глядачів, бо вся програма присвячена одному запрошеному артисту. Ми часто робимо welcome-зони, де можна поспілкуватися з колегами перед заходом і куди можна втекти, якщо втомився від шуму. Організовуємо релакс-зони і зони активності з майстер-класами, де можна чогось навчитися, пережити новий досвід разом із колегами, зробити щось своїми руками, щоб потім забрати це додому. Після наших заходів з елементами гри і командної роботи в легкій формі співробітник піде не з думкою "завтра мені буде соромно", а з думкою "ми разом з колегами робили прикольні речі". 

TeamMaster

Корпоративні заходи важливі: це можливість показати команді, що вона небайдужа і що кожен співробітник - не просто гвинтик у системі. Такі івенти потрібні, щоб дати зрозуміти персоналу, що добре робити свою роботу - мало: важливо, щоб у кожного було відчуття "ми як команда можемо більше". Тому з корпоративу потрібно витиснути максимум користі, щоб завдяки позитивному досвіду пізніше команда давала бізнес-результати. Адже часом добре налагоджену діяльність компаній руйнують внутрішні конфлікти: людина як соціальна істота націлена на взаємини, водночас співробітники, які один одного недолюблюють, будуть поводитися скуто, уникати контакту чи соромитися сказати, що є проблема. Наприклад, часто можна почути фрази на кшталт  "ми в бухгалтерію взагалі боїмося заходити" чи "ми з ними взагалі не контактуємо" - це все про внутрішні комунікації. Їх потрібно прокачувати.

TeamMaster

 

ЛОКДАУН СТАВ ДЛЯ НАС ТОЧКОЮ ЗРОСТАННЯ

Щоб бізнес ріс, необхідні три складові: хороший менеджмент, міцна команда з налагодженими комунікаціями і довірою, де кожен на своєму місці, і професіонали, яких залучає команда, щоб покращувати себе, продукт чи послугу.

Під час карантину ми перейшли на віддалений режим, перевели всі процеси і продукти в онлайн, а на заміну тим, які перевести не вдалося, ми придумали нові. Основний акцент зробили на бізнес-іграх. Коли почався локдаун, у нас не було жодного онлайн продукту, але коли ми з нього виходили, їх було вже 4, і 5 клієнтів, які пограли і залишилися задоволені. Співробітники, що засиділися вдома, дуже потребували корпоративних заходів, але водночас ми розуміли, що всі компанії перебували в складному становищі і скорочували бюджети, тому ми не продавали їм послуги і не вимагали гроші. Натомість ще на стадії розробки ми обдзвонили понад тисячу клієнтів і запропонували безкоштовно провести для них гри. Так ми зібрали захоплені відгуки і конструктивну критику, а також інвестували в наші стосунки: влітку, коли всі стали потроху повертати попередні бюджети, вдячні клієнти повернулися до нас. Таким чином наші доходи, звичайно, тимчасово впали, але не обрізалися. А якби не було локдауну, ми б зараз не пішли в цей напрямок.

Наша мета - розвивати якомога більше бізнес-команд. Зараз ми вже отримуємо замовлення новорічних онлайн заходів - ігор і корпоративів. Ми відповідаємо тенденціям часу, щоб бути затребуваними.

Торговельну марку ми зареєстрували, оскільки свої досягнення і напрацювання потрібно захищати - це важливо і для самого бренду, і для нашого конкурентного ринку, де ми боремося за довіру клієнтів.