Олександр Мухар - наш клієнт і співзасновник Udomi, компанії з виробництва кухонних меблів і меблів для дому на замовлення. Олександр розповів нам про сучасні тенденції у виробництві меблів і про те, як карантин вплинув на розвиток бізнесу.
За освітою я столяр-верстатник, спеціалізувався на деревообробці. Пізніше вивчав менеджмент і адміністрування. З майбутніми колегами Ярославом Розумним і Євгеном Слуценком, співзасновниками Udomi, ми співпрацювали під час роботи над різними проєктами і, накопичивши понад 10 років досвіду, у 2013 році вирішили створити свою компанію.
Спочатку це було невелике орендоване приміщення, де ми брали невеликі приватні замовлення. За 2 роки кропіткої роботи кількість замовлень збільшилася, в результаті ми змогли значно розширити штат співробітників. Наступним важливим етапом стало співробітництво з дизайнерами. Потім розробили брендбук і неймінг. Переломним моментом у розвитку компанії було відкриття шоуруму в Києві.
Ми любимо те, що ми робимо, тому що виробництво меблів на замовлення - не масове шаблонне виробництво, а універсальне (і головне - ексклюзивне) рішення, яке підходить для будь-якого приміщення. Наприклад, для смарт-квартир, коли важливо задіяти кожен вільний сантиметр площі; або для приміщень з нестандартною ламаною стелею. Головна перевага меблів на замовлення - це 100% реалізація мрії. Клієнт отримує ту форму, розміри і кольори, що хотів.
ЗАМОВЛЯЮЧИ МЕБЛІ ЗА ІНДИВІДУАЛЬНИМ ПРОЄКТОМ, КЛІЄНТ ОТРИМУЄ ДЕТАЛЬНІ ЕСКІЗИ І ВІЗУАЛІЗАЦІЇ
Добре, коли клієнт знає, чого хоче. Але навіть якщо він не має чіткого бачення, ми проводимо консультацію, обговорюємо бажані стилі, кольори і основні завдання, які стоять перед меблями. Далі процес іде за чітко визначеним планом:
- Виїзд на об'єкт. Важливо оцінити масштаби роботи ще на етапі ремонту і надалі уникнути таких помилок, як неправильно підведені комунікації по сантехніці і електриці.
- Підготовка ескізів. На ескізі клієнт може побачити, який вигляд меблі матимуть у приміщення. Це головний аргумент на користь меблів на замовлення: на ескізі клієнт бачить, де будуть встановлені мийка і витяжка, якої ширини буде прохід і так далі. Все це можна зробити і в онлайн форматі, якщо клієнт надішле нам фото з розміткою приміщення.
- Прорахунок. Після затвердження проєкту ми робимо фінальний прорахунок і надсилаємо клієнту 2-3 варіанти, щоб він вибрав той, який більше підходить йому по бюджету.
НАМ ВАЖЛИВО, ЩОБ КЛІЄНТ ЗАЛИШИВСЯ ЗАДОВОЛЕНИЙ
Найважливіше у виробництві меблів - це якість. Але важливим (якщо не другим за важливістю після якості) є терміни. Проблема багатьох вітчизняних виробників у недотриманні термінів виробництва, від чого страждає репутація і безпосередньо бізнес. Ми пишаємося тим, що завжди виконуємо домовленості щодо термінів виробництва і монтажу. Нам важливо, щоб клієнт залишився задоволеним.
ЧАСИ ЗМІНЮЮТЬСЯ, ЗМІНЮЮТЬСЯ Й УПОДОБАННЯ
Основною тенденцією у виробництві меблів я б назвав прагнення до практичності, щоб меблі прослужили не менше 10 років, а краще більше. Можна виділити ще деякі цікаві віяння.
Дизайн став лаконічним. Просто і практично - загальносвітова тенденція в дизайні, тому дедалі більше клієнтів відмовляються від вигадливих стилів і витіюватих декорів.
Натуральність і природна краса в тренді. Якщо раніше кухонні стільниці виготовлялися переважно з кварцу і керамограніта, то тепер ми пропонуємо і натуральні камені (граніт, мармур і т.д.).
У догляді вони більш вибагливі, але їхня екологічність і природна краса - вагомий аргумент за.
Робоча зона вийшла на перший план. Люди більше уваги стали приділяти робочій зоні в житловому просторі. Багато хто облаштовує міні-кабінет на балконі - утеплює підлогу і робить необхідну освітленість. Також популярне рішення - зонування спальні, коли під робочу зону відводиться невеличкий куточок.
Освітлення стало доповненням до меблів. Якщо раніше підсвітка застосовувалася переважно для кухонних меблів, то зараз ми можемо використовувати його для будь-яких меблів, створюючи кілька сценаріїв освітлення. Крім того, технології не стоять на місці, і регулювати і змінювати підсвітку можна за допомогою смартфона.
У РЕЖИМІ КАРАНТИНУ МИ ПРОДОВЖУЄМО РОЗВИВАТИСЯ
Перші півтора місяці після введення карантину кількість замовлень зменшилася, але потім люди, звикнувши до нового ритму життя, відновили ремонти. У нас почався приріст замовлень, і 2020 рік став несподівано позитивним для бізнесу. Зараз ми працюємо в звичному режимі, модернізуючи і покращуючи виробничі потужності, щоб позитивно виділятися на фоні колег-меблевиків.
Сьогодні компанія Udomi - це бренд з офіційно зареєстрованою торговельною маркою, що для нас дуже важливо. Ми дотримуємося світових стандартів сертифікації та юридичних зобов'язань перед клієнтами.