Фактор успіху в тому, щоб продукт завжди виходив однаковим за якістю

Реєстрація торговельної маркиМікрозелень

Віталій Немировський - наш клієнт і засновник YIDA - виробника мікрозелені в центральному регіоні України. Віталій розповів нам про передові технології вирощування і про просування бізнесу.

YIDA

Довгий час я працював в ГК "Креатив" - у недавньому минулому це найбільша виробнича компанія в Кропивницького і області загалом. Там було де розвернутися, я займався реалізацією продуктів і навіть встиг пожити в Єревані і представляти компанію там, але, на жаль, бізнес розпався, продовжувати там кар'єру було неможливо. Це стало для нас із дружиною поштовхом для створення власного бізнесу. Моя дружина має агрономічну освіту та, оскільки наша кар'єра розвивалася в продуктовій сфері, ми, проаналізувавши доступність сировини і ринок збуту в Кропивницького, вирішили створити своє виробництво мікрозелені, яка має високу маржинальність.

YIDA

 

ЗАВДЯКИ СУЧАСНОМУ ОБЛАДНАННЮ ТА ТЕХНОЛОГІЯМ ПАРНИКОВОГО ВИРОЩУВАННЯ МИ СТВОРЮЄМО ПРОДУКТ З ВИСОКОЮ ЯКІСТЮ І КОНКУРЕНТНОЮ ЦІНОЮ

В Україні немає культури споживання мікрозелені щодня, тому розвивати бізнес на монокультурі складно, тож наша лінійка продуктів складається з 5 видів мікрозелені, двох видів салату (гідропоніки) і вітграсс - це проростки пшениці, з яких можна робити дуже корисний для організму сік. До літа ми плануємо придбати маслопрес. Насіння соняшнику з серпня минулого року зросло в ціні на 100%, і ціни на олію на полицях незабаром можуть сягнути позначки в 60 грн за літр. У зв'язку з цим зростає популярність нішевих олій, оскільки соняшникова вже не є безальтернативною. Ми звернули увагу на олію з насіння льону. З маслопресу можна буде добувати 2-3 тонни лляної олії на місяць, і цього буде цілком достатньо, щоб мати хороший дохід.

З супермаркетами ми не працюємо, оскільки в них для нас поки занадто жорсткі умови, і реалізовуємо зелень через ринки. Бувають дзвінки і через наш сайт (www.yida.com.ua), але він бере на себе більше інформативну функцію, а не продажі.

YIDA

 

НАША ФІЛОСОФІЯ В ТОМУ, ЩОБ ПОПУЛЯРИЗУВАТИ ЗДОРОВИЙ, ЛОКАЛЬНИЙ І НЕДОРОГИЙ ПРОДУКТ

В цілому наша діяльність спрямована на здоровий спосіб життя. Ще років 5 тому мало хто знав, що таке мікрозелень і в чому різниця між олією льону і соняшнику. Натомість ми вважаємо, що соняшник взагалі переоцінений українцями - на ньому смажать і додають його в усі салати, водночас льон повинен виступати більш корисною альтернативою.

Роботу з мікрозеленню ми відточували на своїх помилках і експериментах, а гідропоніку ще продовжуємо тестувати. З'ясували, що не всяке насіння підходить для мікрозелені: дешеве зерно дає поганий результат за смаком, тому ми купуємо у постачальників дорожчий, але якісний посевмат. Важливий фактор успіху в тому, щоб продукт завжди виходив однаковим за якістю.

УКРАЇНА ПОВИННА ПЕРЕСТАТИ БУТИ СИРОВИННИМ ПРИДАТКОМ ЄВРОПИ

Аграрний менталітет українців повинен змінитися. Зараз у нас вирощують на величезних територіях соняшник та інші культури, які виснажують землю, і прибуток від цього отримують одиниці. Перекопав поле, посадив картоплю і зібрав 10 відер, а потім картоплю в Україні чомусь завозять з Єгипту - це неефективний підхід. На мій погляд, фермерам з 2-3 гектарами землі необхідно вирощувати нішеві культури. Дуже правильно, коли закладають, наприклад, горіхові сади чи невеликі плантації лохини.

YIDA

Торговельну марку ми зареєстрували, бо бачимо своє виробництво як глобальний бізнес, а не як містечкове підприємство. Ми хочемо розвиватися як серйозна компанія, за якою стоїть велика робота і стабільний розвиток. До речі, оформлення нашого домену також проводилося через компанію Profitmark.