« Дизайн логотипу » це поняття обросло великою кількістю міфів, з ними є певні помилки у користувачів і підприємців, роль логотипів применшується/перебільшується і багато іншого. У цій статті ми перерахуємо найпоширеніші з міфи і спробуємо розібратися, де, правда, а де ні.

1) Логотип - це всього-на-всього один з елементів компанії, не варто витрачати на нього багато часу.

Цей оман будується на недооцінці логотипу як одного з ключових символів, "обличчя" компанії, за яким і клієнтська база, і контрагенти будуть судити про підприємство в цілому. На думку деяких, роль лого не більше, ніж картинки, яку необхідно розміщувати в інтернет-просторі за методом «не гірше за інших». Але це в корені невірно, адже це дуже важливий інструмент, за допомогою якого можна домогтися додаткового залучення уваги для компанії, його товарів/послуг, особливо якщо останні якісні і добре рекламуються. Потрібно розуміти, що логотип підвищує загальну впізнаваність компанії і неправильно звужувати його роль до, умовно, зображення.

логотипи компаній

2) Успіх компанії нерозривно пов'язаний з якісним дизайном лого

Зворотна ситуація, коли на логотип покладаються такі надії, як на універсальний засіб в конкурентній гонці компаній, представляють такою собі запорукою успіху. Дизайн, безумовно, важливий, але сподіватися тільки на нього небезпечно - в короткостроковій перспективі він приверне багато цільової аудиторії, але чи зможе компанія «тримати планку» і надати якісний і успішний продукт? Саме тому потрібно в комплексі розглядати логотип і рівномірно розподіляти сили на розвиток кожного з елементів компанії, робити його інформативним і в міру оригінальним, і тоді успіх буде точно.

3) Логотип повинен виглядати «дорого-багато»

Прагнення до досконалості - порив похвальний і правильний, адже лише в динаміці і пошуку кращого ми розвиваємося. Інше питання, а чи так необхідно це компанії, щоб інвестувати в лого багато фінансових коштів конкретно зараз, та й чи відповідає образ фірми, його продукту такому логотипу? Тут працює той же принцип, що і в товарі як співвідношення ціни і якості, і потрібно знаходити золоту середину для максимальної вигоди свого бізнесу. Плюс, для початківця свій шлях підприємства серйозні вкладення в розробку НЕ будуть оптимальним рішенням.

У 1971 році студентка Каролін Девідсон розробила за 35 доларів логотип нікому ще тоді невідомої компанії, і це була компанія «Nike» - це, відмінний приклад того як простий і лаконічний логотип набуває успіху. При бажанні, звісно, можна знайти і дорогі лого, такі як у Pepsi - за 1 млн доларів, але основний посил полягає в розумній вартості логотипу особисто для Вас. Пам'ятайте, що логотип, повинен бути в першу чергу акуратним і якісним.

4) Лого повинен завжди бути в тренді

Як і в моді, тут при проходженні трендів потрібно пам'ятати, що вони приходять і йдуть. Потрібно, звичайно, стежити за популярними течіями наприклад, на цей рік, але аналізувати його в контексті лого вашого бізнесу. Іноді можна і потрібно йти у напрямку трендів, а іноді варто і утриматися, почекавши більш підходящий момент для редизайну.

Логотип в тренді

5) В логотипі завжди повинне бути присутнім приховане повідомлення до аудиторії

Прихований меседж - рішення цікаве і оригінальне, але то не означає, що воно необхідне всюду. Наприклад, у Вашій ніші вже є кілька компаній-конкурентів з таким оформленням, і Ви будете йти по їх стопах? Або конкретно Ваш логотип уже настільки перевантажений іншими ефектами, що буде вже негативно відбиватися на образі? Безумовно, це цікаве рішення, але воно не завжди панацея - є безліч способів виділити Ваш логотип крім цього, тому не варто зводити приховане повідомлення як якийсь еталон будь-якого лого.

6) По логотипу відразу повинна бути ясною сфера діяльності компанії

Як деякі впадають в крайність в прихованих повідомленнях, так і інші буквально сприймають меседж «чітко і зрозуміло». Мова тут йде, буквально, про зображення продуктів в лого для продуктового магазину, або електроніки для магазину побутової техніки. Якщо кожна з компаній буде дотримуватися такого кліше, чи вийде Вашому бізнесу виділитися на їхньому тлі? Мабуть, ні, адже це нудно. Тому немає такого правила, що зображення лого має чітко показувати його спрямованість, багато відомих брендів взагалі мають неочевидні лого для своєї ніші - Starbucks на лого має взагалі зображення русалки.

Логотип трактор

7) Якщо логотип сподобався співробітникам компанії, він сподобається і цільової аудиторії

Сприймати колектив як цільову аудиторію не є правильним, адже вони є зацікавленими особами і знають про бізнес більше, ніж пересічний громадянин. Саме тому варто робити комплексний аналіз: для кого призначається товар/послуга, в якому ціновому сегменті продукт буде знаходитися, в якій геолокації і багато іншого, а потім приймати рішення про відповідність/невідповідність логотипу. Зараз для цих цілей є безліч інструментів, тому необхідно ретельно зважувати і підбирати логотип.

Читайте також: Помилки при створенні логотипів .

висновки:

Насправді, багато які з представлених помилок - варіант крайності, але так чи інакше подібні думки виникають в головах багатьох новачків. Не потрібно недооцінювати і переоцінювати логотип, сліпо слідувати модним течіям і великим корпораціям і клішірованний лого - будьте розсудливими. І пам'ятайте, що роль логотипу є однією з досить важливих, тому не соромтеся звертатися до фахівців для розробки по справжньому якісного і гармонійного лого, наприклад до нас - в «Profitmark».