Момент, коли зміни логотипу торгової марки неминучі виникає сам по собі, момент пов'язаний з кардинальною зміною сфери її діяльності, суті ведення самого бізнесу. І якщо в цьому випадку логічність і виправданість дії очевидна, то компаніям з сталою клієнтською базою вкрай складно відчути і вибрати вдалий момент для зміни лого - тут грає почуття страху бути невпізнанними в майбутньому і можлива негативна реакція клієнтури. Однак сміливість в цій справі необхідна, адже можливі вигоди можуть переважувати страхи, і тоді цей захід піде виключно на користь. Можна виділити кілька основних причин необхідності редизайну логотипу.

Раніше ми писали про можливі способи використання логотипу .

редизайн логотипу

Старомодність і неактуальність логотипу. Можливо, 10 років тому обраний Вами логотип відповідав всім умовам сучасних логотипів і не поступався конкурентним, але час не стоїть на місці, і тому необхідно своєчасно його міняти і оновлювати. Звичайно, тут немає певних правил і тимчасових рамок і нерідко це залежить від самої компанії - іноді це може бути «фішкою» торгової марки, але практика показує, що все ж привносити нове в нього потрібно. І мова тут йде не про кардинальні зміни, адже часом досить змінити колір букв/фону логотипу, його розмір або шрифт, при цьому база Вашого лого залишиться незмінною, і він буде виглядати набагато актуальніше на тлі інших. Якщо такі великі корпорації як Google не бояться експериментувати, то Вам не варто сумніватися, особливо якщо давно відчуваєте, що час настав.

Зміна логотипу гугл

Розширення лінійки продукції або спектру послуг. Іноді нововведення, які виникають на тлі збільшення охоплення діяльності, настільки значні, що не можуть бути не відображені в зміні логотипу. Для клієнтів це стане сигналом еволюції Вашої компанії і з великою ймовірністю тільки розширить цільову аудиторію.

При реорганізації бізнесу і пов'язаних з цим зміни. В умовах конкурентної боротьби у підприємств не виключені зміни власника бізнесу, відбуваються поглинання компаній, зміни їх форми організації і багато іншого. Такі події також повинні супроводжуватися редізайном логотипу, адже характер діяльності бізнесу може помінятися, може і змінитися загальна політика співпраці. Це логічний привід змінити логотип, тим самим заявляючи про можливі зміни, якщо, звичайно, такі плануються.

Саморобний попередній логотип. Ріст і розвиток компанії передбачає перехід на більш солідні і якісні зображення логотипу, і якщо для початківця свій шлях бізнесу, власноруч зроблений логотип варіант норми, то далі необхідно дивитися наскільки якісно він виглядає, як виглядає на тлі лого конкурентів і при необхідності його потрібно міняти точно також.

Відхід від складності до простоти. Цей бренд в оформленні логотипів вже тримається кілька років. Як правило, актуальні в наш час прості в оформленні лого, які включають не більше 3 кольорів. В ідеалі використовується з напівпрозорим фоном, таким чином, краще запам'ятовуючись.

редизайн логотіпа1

Спосіб заявити про себе. Іноді зміна логотипу компанії виступає відмінним приводом нагадати про себе цільовій аудиторії. Чим більше впізнаваність бренду і популярність компанії, тим більший «бум» дана новина викличе в інформаційних джерелах. Правда, тут важливо не перестаратися - це не повинно бути самоціллю для зміни лого, інакше з блага дана міра перетворитися на зло.

Не варто боятися редизайну логотипу, адже фахівці з розробки логотипів знають всі тонкощі цього процесу. Основна думка, що лого створюється один раз і більше не змінюється, була притаманна першій половині XX століття. Фахівці того часу припускали, що навіть мінімальні зміни негативно позначаться на логотипу, на впізнаваності торгової марки завдяки постійності своєї форми. Але не можна сказати, що логотипи компаній залишалися абсолютно незмінними, тому редизайн лого компанії залишався винятком з правил. Також фахівці вважають, що для відповідності моді і мінливих умов навколишнього ринкового середовища, логотип необхідно коригувати кожні 5-10 років. Аксіомою сучасного редизайну є те, що дизайнер повинен уважно вивчити стару айдентику бренду, перш ніж взятися за її зміну. Пошук кращого вигляду лого, пропозиції по заміні старого на оновлений має підкріплюватися глибоким аналізом бренду і його споживача. Якщо у Вас виникла необхідність в редизайні логотипу або ж в повному його переоформленні, сміливо звертайтеся до нас - ми допоможемо Вам в оформленні логотипу, який максимально якісно підійде Вашому бізнесу, ваша компанія Profitmark.ua .