Тема створення логотипу багато і часто обговорюється - це питання привертає багато уваги, як дизайнерів-розробників, так і безпосередньо підприємців, які в подальшому будуть його використовувати. Воно й не дивно, адже принцип «зустрічають по одягу» можна застосувати не тільки в сфері людських відносин, а й відносин виконавець-замовник. І нехай найголовніше завдання логотипу - відображення суті, стратегії, сфери діяльності компанії, досить часто логотип не використовується повною мірою їх власниками. З урахуванням того, що це трудомістка і часом непроста справа, кращим рішенням було б розглянути всі можливі способи його застосування, адже аналіз цих способів міг би принести користь, причому значну. Нижче ми розглянемо сфери застосування Вашого логотипу, які могли б позитивно вплинути на ведення Вашого бізнесу.
Один зі стандартних способів сфери застосування логотипу, оскільки безліч юридичних і фізичних осіб використовують сайти для ознайомлення клієнтів і реклами. Таким чином, логотип можна і потрібно застосовувати в таких місцях:
Інтернет-сторінка фірми. Це «обличчя» Вашого сайту, яке відрізняє Вас від конкурентів;
Картинки і аватари для соціальних мереж. Це практично безкоштовна можливість використовувати логотип в якості реклами і просування Вашого бренду в маси;
На рекламних банерах. Очевидний спосіб використання, який допомагає «розкручуванню» Вашої торгової марки в Інтернеті і подальшого маркетингового просування.
Для водяного знака. Дана міра допоможе в захисті Ваших авторських прав Ваших праць на цифрових фотографіях.
Логотип для Youtube або інших місць для розміщення відеофайлів. Якщо в результаті діяльності Вашої компанії з'являється можливість демонстрації відео-гайдів, оглядів, потрібно обов'язково використовувати це - це відмінний спосіб привернути додаткову цільову аудиторію.
Підпис до листів через email. Нечасто використовується, так як тут потрібно враховувати особливості самого логотипу - іноді він привертає дуже багато уваги. Однак гармонійний і простий логотип буде плюсом і в цій ситуації.
Як іконки програми. Якщо Ваша сфера діяльності передбачає вихід клієнтів на сайт через мобільний телефон (IOS або Android), це теж буде важливо і актуально. Яскравим прикладом можуть стати різноманітні мобільні додатки через Playmarket для Android.
Іконка сайту, інша назва - фавікон (від англ. FAVourite ICON). Це маленький значок вашого логотипу, який можна побачити перед назвою сайту при завантаженні в браузері. Крім усього іншого, фавікон допомагає при ідентифікації сайту, якщо він був збережений в закладках;
В якості заставки на робочий стіл, шпалер. Несе швидше мету корпоративної мотивації працівників, їх згуртованості і прихильності одній справі.
Частково ми вже розглянули його в сфері застосування в інтернеті, однак якщо ваш сайт має реальні представництва, куди звертаються клієнти і контрагенти, необхідно використовувати логотип і в зовнішніх атрибутах для запам'ятовування. Оскільки це досить стандартні методи, не варто занадто заглиблюватися і досить перерахувати, що до цього відноситься.
В першу чергу, це вивіски на фасаді будівлі, так як є очевидним орієнтиром для всіх без винятку.
Для реклами на вулицях логотип обов'язковий до застосування на білбордах, рекламних щитах і сітілайтах.
Також Ваш логотип повинен фігурувати в буклетах, листівках і постерах, які надаються для ознайомлення. Це ж стосується і наклейок, плакатів, календарів, пакетів та інших атрибутів, якщо вони використовуються у Вашій компанії.
Не зайвим буде ілюстрація вашого лого на блокнотах, папках, дисках, сумках, рюкзаках, якщо мова йде про співпраці з партнерами. Яскравим прикладом тут виступає бренд Coca-Cola, який використовує свій логотип усюди аж до оформлення машин і вже звичних нам холодильників. За різними джерелами, компанія витрачає до третини своїх гонорарів на маркетинг, а це мова про мільярдні вкладення.
Ми рекомендуємо реєструвати логотип як торговельну марку. Навіщо? Читайте в статті: "навіщо реєструвати торгову марку".
Будинок Вашої фірми також потребує ілюстрації логотипом торговельної марки - цей захід служить для колективної мотивації і демонстрації контрагентам згуртованості Вашої команди. Лого тут можна використовувати різноманітно, і питання тут тільки в фінансових можливостях і певному почуття міри, щоб не перестаратися. Сюди можна віднести:
Лого на візитних картках. Стандартний варіант застосування логотипу, який використовується багатьма компаніями для встановлення контакту з клієнтами та партнерами.
Відображення логотипу в печатці. Виступає швидше як додатковий захисний механізм, який фіксується в документах.
Лого на формі працівників. При згадці на розум одними з перших приходять працівники супермаркетів і закладів харчування - це приклад грамотного використання логотипу в робочому одязі, який часто значно впливає на просування і рекламу. Сюди ж можна віднести і відображення лого на бейджах.
Відображення логотипу на прапорцях, бланках, конвертах, канцтоварах і різних сувенірах. Незважаючи на те, що ця зовнішня атрибутика офісу не завжди видна оку цільової аудиторії, лого на цих аксесуарах є вельми корисним і демонструє серйозне ставлення компанії до власної справи.
Фірмовий фон для фотосесії теж досить цікаве рішення для використання лого. Часто це використовується при проведенні різних конференцій, семінарів і багатьох інших подій.
Логотип в оформленні продукції є одним з найбільш важливих, оскільки це основна точка дотику клієнта і виконавця, своєрідний автограф, який підтверджує, що саме Ви зробили даний продукт або надали послугу. Лого тут можна відображати на продукції, її упаковці, коробках, етикетках, мішках для продукції та багато іншого.
Як підсумок можна підкреслити, що сфери застосування логотипу вкрай різноманітні і цей список вказує далеко не на все. Широко використовуйте можливості свого логотипу, а для якісної розробки та оформлення звертайтеся до нас, компанії Profitmark.ua .