ПЕРШИЙ ОНЛАЙН РЕЄСТРАТОР ТОРГОВельнИХ МАРОК
 

Моніторинг порушень прав на торговельну марку

Переваги моніторингу
Контролюйте свою інтелектуальну власність
Активуйте охорону торговельної марки
Не допустіть реєстрації конфліктної ТМ
Вчасно подавайте заперечення проти реєстрації ТМ
Не допустіть розмиття вашої ТМ

ТАРИФ БАЗОВИЙ
  • 1 рік
  • Щоденний Моніторінг вашої ТМ
  • База: заявки на ТМ в Україні
  • База: міжнародні заявки на території України
  • Повідомлення на Вайбер (e-mail) у випадку конфліктної ТМ
  • Консультація спеціаліста
  • Щоквартальний звіт про перевірку ТМ
Ціна: 3000 грн (один клас)
1000 грн за кожен наступний.
ТАРИФ ПРОДВИНУТИЙ
  • 1 рік
  • Щоденний Моніторінг вашої ТМ
  • База: заявки на ТМ в Україні
  • База: міжнародні заявки на території України
  • Повідомлення на Вайбер (e-mail) у випадку конфліктної ТМ
  • Консультація спеціаліста
  • Щоквартальний звіт про перевірку ТМ
Ціна: 5000 грн (один клас)
1000 грн за кожен наступний.

почніть вводити номер та оберіть заявку

Ціна:  
3000
 грн.





Чому це важливо? Адже Укрпатент проводить експертизу, й у випадку подачі конфліктної торговельної марки іншою особою, він повинен відмовити в державній реєстрації такої заявки без будь-якої участі власника ТМ. Усе правильно! Експертиза проводиться. Здебільшого, з цим вона дійсно справиться самостійно.

Проте, не завжди ситуації настільки очевидні. Іноді, схожість торговельних марок далеко не помітна на перший погляд, й експерт не може передбачити можливий конфлікт. Наприклад, якщо ви довгий час використовували фірмове найменування без реєстрації, а інша особа, подала заявку на реєстрацію цього позначення в якості торговельної марки. Експертиза може знайти цю інформацію тільки в Інтернеті, а це все-таки дуже суб’єктивно. У схожій ситуації, власник може подати заперечення, повідомити експертизі про свої більш ранні права й домогтися відмови в реєстрації торговельної марки.

Експертиза завжди уважно вивчає подані заперечення проти реєстрації торговельної марки. Особа, яка одержала таке заперечення, має право відповісти на нього впродовж 2-х місяців із дати його отримання. Зрештою, експертиза вивчає аргументи всіх сторін і виносить своє рішення. Також, важливо помітити, що у випадку, якщо сторона, що заперечує не згодна з кінцевим рішенням експертизи, є можливість подати ще одне заперечення в Апеляційну палату, уже проти рішення експертизи. Така можливість доступна тільки в тому випадку, якщо сторона, що заперечує, подавала заперечення на стадії розгляду заявки.

Наша технологія допоможе виявити схожі позначення в потрібному класі та проінформує вас у випадку подачі заявки на конфліктну торговельну марку. Моніторинг здійснюється упродовж одного календарного року й передбачає чотири звіти для власника торговельної марки.