UA
1 Заповнення заявки
2 Перегляд та оплата
3 Отримання сповіщень
Моніторинг торговельних марок
Активуйте контроль над вашим брендом. Отримуйте сповіщення про схожі товарні знаки та захищайте свої права.
Чому моніторинг є необхідним?
З Profitmark процес моніторингу торговельних марок буде легко контролювати через особистий кабінет та мобільний додаток. Всі важливі новини щодо порушень надходитимуть у додаток, і ви зможете оперативно реагувати.

Порушення прав торговельних марок

Без постійного моніторингу ви можете не помітити, як конкуренти або недобросовісні особи намагаються зареєструвати вашу торговельну марку, що призводить до втрати репутації та прибутків.

Фінансові збитки

Пізнє виявлення порушень ускладнює процес відновлення прав та збільшує витрати на судові процедури та компенсації.

Репутаційні ризики

Неконтрольоване використання вашої торговельної марки може призвести до асоціації з неякісними товарами або послугами.

24/7
Автоматизований моніторинг
150
юрисдикцій для моніторингу
5000+
Захищених брендів
Що включає наш сервіс моніторингу:
Детальні звіти про виявлені порушення з рекомендаціями щодо дій
Юридична підтримка та консультації від експертів з інтелектуальної власності
Швидке реагування на загрози з можливістю негайного втручання
Активуйте захист вашого бренду зараз
Оберіть основну країну для пошуку подібних торговельних марок. Це буде основна країна для моніторингу.
Почніть вводити реєстраційний номер вашої торгової марки. Система запропонує торгові марки з бази даних.
Необхідно вказати назву торговельної марки для моніторингу.
Виберіть клас
Виберіть додаткові країни
Вартість моніторингу
4 916,00 ₴ /рік
  • Країни, що входять до складу: 1
  • Включені класи: 1
  • Ціна за клас: 4 916,00 ₴

Моніторинг порушень прав на торговельну марку

Чому це важливо? Адже Укрпатент проводить експертизу, й у випадку подачі конфліктної торговельної марки іншою особою, він повинен відмовити в державній реєстрації такої заявки без будь-якої участі власника ТМ. Усе правильно! Експертиза проводиться. Здебільшого, з цим вона дійсно справиться самостійно.

Проте, не завжди ситуації настільки очевидні. Іноді, схожість торговельних марок далеко не помітна на перший погляд, й експерт не може передбачити можливий конфлікт. Наприклад, якщо ви довгий час використовували фірмове найменування без реєстрації, а інша особа, подала заявку на реєстрацію цього позначення в якості торговельної марки. Експертиза може знайти цю інформацію тільки в Інтернеті, а це все-таки дуже суб’єктивно. У схожій ситуації, власник може подати заперечення, повідомити експертизі про свої більш ранні права й домогтися відмови в реєстрації торговельної марки.

Експертиза завжди уважно вивчає подані заперечення проти реєстрації торговельної марки. Особа, яка одержала таке заперечення, має право відповісти на нього впродовж 2-х місяців із дати його отримання. Зрештою, експертиза вивчає аргументи всіх сторін і виносить своє рішення. Також, важливо помітити, що у випадку, якщо сторона, що заперечує не згодна з кінцевим рішенням експертизи, є можливість подати ще одне заперечення в Апеляційну палату, уже проти рішення експертизи. Така можливість доступна тільки в тому випадку, якщо сторона, що заперечує, подавала заперечення на стадії розгляду заявки.

Наша технологія допоможе виявити схожі позначення в потрібному класі та проінформує вас у випадку подачі заявки на конфліктну торговельну марку. Моніторинг здійснюється упродовж одного календарного року й передбачає чотири звіти для власника торговельної марки.