Без постійного моніторингу ви можете не помітити, як конкуренти або недобросовісні особи намагаються зареєструвати вашу торговельну марку, що призводить до втрати репутації та прибутків.
Пізнє виявлення порушень ускладнює процес відновлення прав та збільшує витрати на судові процедури та компенсації.
Неконтрольоване використання вашої торговельної марки може призвести до асоціації з неякісними товарами або послугами.
Заповніть заявку прямо в чаті з нашим фахівцем. Дуже швидко і просто!
Чому це важливо? Адже Укрпатент проводить експертизу, й у випадку подачі конфліктної торговельної марки іншою особою, він повинен відмовити в державній реєстрації такої заявки без будь-якої участі власника ТМ. Усе правильно! Експертиза проводиться. Здебільшого, з цим вона дійсно справиться самостійно.
Проте, не завжди ситуації настільки очевидні. Іноді, схожість торговельних марок далеко не помітна на перший погляд, й експерт не може передбачити можливий конфлікт. Наприклад, якщо ви довгий час використовували фірмове найменування без реєстрації, а інша особа, подала заявку на реєстрацію цього позначення в якості торговельної марки. Експертиза може знайти цю інформацію тільки в Інтернеті, а це все-таки дуже суб’єктивно. У схожій ситуації, власник може подати заперечення, повідомити експертизі про свої більш ранні права й домогтися відмови в реєстрації торговельної марки.
Експертиза завжди уважно вивчає подані заперечення проти реєстрації торговельної марки. Особа, яка одержала таке заперечення, має право відповісти на нього впродовж 2-х місяців із дати його отримання. Зрештою, експертиза вивчає аргументи всіх сторін і виносить своє рішення. Також, важливо помітити, що у випадку, якщо сторона, що заперечує не згодна з кінцевим рішенням експертизи, є можливість подати ще одне заперечення в Апеляційну палату, уже проти рішення експертизи. Така можливість доступна тільки в тому випадку, якщо сторона, що заперечує, подавала заперечення на стадії розгляду заявки.
Наша технологія допоможе виявити схожі позначення в потрібному класі та проінформує вас у випадку подачі заявки на конфліктну торговельну марку. Моніторинг здійснюється упродовж одного календарного року й передбачає чотири звіти для власника торговельної марки.