Ед Кузьмін - наш клієнт і засновник Digitalizator - онлайн платформи з тестування та розвитку digital-фахівців. Ед розповів нам про систематизацію маркетингової стратегії для бізнесу і побудову віддаленої маркетинг команди.
У сфері digital-маркетинг я працюю з 2011 року. Починав Із лінкбілдера, вже в 2013 році став комплексним digital-маркетологом, а ще за 2 роки - керівником відділу digital-маркетингу. Працював як в українських компаніях, так і в міжнародних. У 2018 році я вирішив стати підприємцем, зібрав команду і запустив консалтингову компанію. Ми допомагали малому і середньому бізнесу знаходити SMM- і SEO-фахівців, таргетологів і маркетологів. Я навчився добре тестувати і підбирати персонал і вирішив автоматизувати цей процес. Так з'явився digitalizator.club, де наші клієнти - маркетологи - оформлюють підписку і отримують більш ніж 10 різних курсів і тестувань, які допомагають їм сертифікуватися і професійно розвиватися. Є три пакети: 100 $, 375 $ і 750 $ за рік, тож кожна людина, орієнтуючись на свій бюджет і цілі, може вибрати для себе оптимальний варіант.
Наша підписка коштує, як звичайний курс з маркетингу. Натомість ми пропонуємо клієнтам за цю суму пройти безлімітну кількість тестів і курсів. Ми розраховуємо, що 10 курсів людина цілком може опанувати за рік. Додаткова перевага платформи - можливість користувачів відгукуватися на гарячі вакансії та замовлення від бізнесів.
Підприємці також можуть оформити підписку і вчитися самі або вчити своїх маркетологів, а також тестувати кандидатів при прийомі на роботу. Наш флагманський напрямок - це преміум консалтинг - програма, орієнтована на власників бізнесу. Вона складається з 12 етапів, серед яких систематизація відділу маркетингу, позиціонування бренду для цільової аудиторії, стратегія просування, бюджетування, система фінансової мотивації. В Україні немає системних освітніх програм з digital-маркетингу, і хорошого фахівця теж знайти непросто. А ми допомагаємо знаходити комплексні рішення.
Ми перейшли на віддалену роботу ще восени 2019 року. Усі рішення в нас приймаються колегіально, тому команда проголосувала за те, щоб іти з офісу.
Під час локдауну ми помітили, що вдома співробітники стали занадто багато працювати, у них не виходило розділяти роботу і відпочинок, вони починали вигорати. Тому ми розробили правила: ввечері, після закінчення робочого дня, ніякої роботи, а тільки особисті справи, спорт і тд. Підсумувавши, можна сказати, що карантин на нас не вплинув. Водночас ми спостерігали, що проєкти 30% оффлайн бізнесів, які ми консультували, стали на паузу на 2-3 місяці. Їм знадобився час, щоб зрозуміти, наскільки важливо вибудовувати digital-маркетинг, і вони до нас повернулися.
Карантин дав нам розуміння, що таке робота під час кризи. Я можу з упевненістю сказати, що маркетинг можна вести віддалено абсолютно без втрати в ефективності. Тут немає функцій, якими не можна було б керувати віддалено. Власники, яким це не вдається, ймовірно, не розуміють інструменти управління, не знають точок контролю і систем мотивації, не вміють правильно фіксувати результати і платити співробітникам за результати.
Якщо команду перевели на дистанційку, і вона, відчувши свободу, перестала працювати, то стратегія маркетингу була відсутня. Ми в Digitalizator відкриваємо бізнесу очі на це і створюємо єдине інформаційне поле, адже між "знати" і "застосовувати і впроваджувати" - велика прірва.
Цьогоріч ми хочемо створити 50 нових онлайн курсів і тестів і збільшити кількість користувачів. Зараз сайт орієнтований на Україну і СНД, але в наших планах - вихід на новий ринок після того, як ми відтестимо бізнес модель і зробимо мультимовну платформу. Будемо працювати з іноземними експертами і розробляти нові курси і тести в різних сферах, щоб залучати англомовну аудиторію.
Торговельну марку ми зареєстрували, оскільки назва Digitalizator доволі приваблива у використанні для конкурентів, водночас вона відображає саме те, що ми робимо, тому нам важливо було законно захистити її.