Ірина Колесник - наш клієнт і засновниця BabHub - бренду, що створює унікальні блокноти, листівки та планери. Як і багато дівчат, Ірина завжди любила красиву канцелярію і вирішила перетворити своє захоплення на бізнес. Вона поділилася з нами історією створення бренду для успішних дівчат.
![Ирина Колесник](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/403fa0ee-6c24-4d0b-94e2-870761b92738_0.jpg)
Я багато подорожувала, відвідала понад 30 країн і завжди привозила з поїздок блокноти. Вони були важкі, займали багато місця у валізі й додавали кілька кілограмів ваги, але я все одно везла їх з усього світу. У мене була велика колекція, але жоден щоденник не був ідеальним для мене, тож я вирішила зробити блокнот за власними ескізами.
![Ирина Колесник](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/2e8a0268-d4c8-4c3e-971c-2766f54a8091.jpg)
БІЗНЕС-ІДЕЯ НАРОДИЛАСЯ З ОСОБИСТОЇ ПОТРЕБИ
Так я створила свій бренд. Таблиці, мотиваційні фрази, планування на тиждень, місяць чи рік - усе наповнення блокнота друкується в поліграфії, потім зшивається, як книга, і вже в майстерні відбувається тиснення написів, оформлення обкладинки і підгін за розмірами. Усі блокноти англійською, дизайн я розробляю сама.
![Ирина Колесник](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/1e1d52df-8795-4451-808d-95b600517b06.jpg)
Ми використовуємо якісні дорогі матеріали: італійську шкіру для обкладинки, шведський папір, французькі закладки, хустки-банти з натурального шовку, а в деяких моделях - справжній шовк Roberto Cavalli. Від самого початку я не ставила перед собою задачу створити блокноти для мас-маркету: BabHub - це практичні й дорогі аксесуари. І це нішевий продукт. Ціна на блокноти варіюється від 1300 грн до 3200 грн, і її визначає наша аудиторія - CEO, власники бізнесу, топ-менеджери, іноді студентки українських вишів.
![Ирина Колесник](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/db23637f-ec3d-44e3-97a9-5f2ed7074786.jpg)
У нас також є 150 дизайнів листівок, які ми продаємо в квіткових крамницях, магазинах подарунків і кав'ярнях.
ПОТРІБНО МРІЯТИ НА ПАПЕРІ
Психологи і коучі, які проводять марафони і вивчають, як здійснюються бажання, завжди рекомендують прописувати свої цілі від руки. Крім того записану інформацію ми завжди краще запам'ятовуємо і усвідомлюємо, тому краще писати в блокнот плани на день, свої думки, нотатки і прослухані навчальні лекції.
![Ирина Колесник](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/1ff4a3f0-135a-4997-8ab2-b1d5582496f8.jpg)
Планер - корисний і популярний подарунок серед підприємців. Якщо згадати історію щоденників, то першою їх почала використовувати російська імператриця Катерина ІІ. Ця ділова жінка започаткувала традицію записувати всі поточні і заплановані справи в спеціальні пам'ятні цидули. Пізніше в СРСР шкіряний щоденник вважався елітним і дефіцитним подарунком: їх на замовлення привозили з-за кордону для вищих верств суспільства. Нині ж щоденник - незамінний атрибут ділової людини.
![Ирина Колесник](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/551a4ac9-8c49-4c19-ad18-adec4297cdd2.jpg)
Я вважаю, що кожний бренд, який виробляє оригінальний продукт, має реєструвати торговельну марку, адже вона захищає права підприємця. Зареєструвавши марку, ти можеш подавати в суд на всі копії, підробки і репліки твого товару. Моя рекомендація: навіть якщо ви ще тільки на старті, але вже маєте логотип, назву, сайт і ФОП, то обов'язково реєструйтеся. Якщо не знадобиться зараз - буде корисним пізніше