Ірина Колесник - наш клієнт і засновниця BabHub - бренду, що створює унікальні блокноти, листівки та планери. Як і багато дівчат, Ірина завжди любила красиву канцелярію і вирішила перетворити своє захоплення на бізнес. Вона поділилася з нами історією створення бренду для успішних дівчат.

Ирина Колесник

Я багато подорожувала, відвідала понад 30 країн і завжди привозила з поїздок блокноти. Вони були важкі, займали багато місця у валізі й додавали кілька кілограмів ваги, але я все одно везла їх з усього світу. У мене була велика колекція, але жоден щоденник не був ідеальним для мене, тож я вирішила зробити блокнот за власними ескізами.

Ирина Колесник

 

БІЗНЕС-ІДЕЯ НАРОДИЛАСЯ З ОСОБИСТОЇ ПОТРЕБИ

Так я створила свій бренд. Таблиці, мотиваційні фрази, планування на тиждень, місяць чи рік - усе наповнення блокнота друкується в поліграфії, потім зшивається, як книга, і вже в майстерні відбувається тиснення написів, оформлення обкладинки і підгін за розмірами. Усі блокноти англійською, дизайн я розробляю сама.

Ирина Колесник

Ми використовуємо якісні дорогі матеріали: італійську шкіру для обкладинки, шведський папір, французькі закладки, хустки-банти з натурального шовку, а в деяких моделях - справжній шовк Roberto Cavalli. Від самого початку я не ставила перед собою задачу створити блокноти для мас-маркету: BabHub - це практичні й дорогі аксесуари. І це нішевий продукт. Ціна на блокноти варіюється від 1300 грн до 3200 грн, і її визначає наша аудиторія - CEO, власники бізнесу, топ-менеджери, іноді студентки українських вишів. 

Ирина Колесник

У нас також є 150 дизайнів листівок, які ми продаємо в квіткових крамницях, магазинах подарунків і кав'ярнях.

ПОТРІБНО МРІЯТИ НА ПАПЕРІ

Психологи і коучі, які проводять марафони і вивчають, як здійснюються бажання, завжди рекомендують прописувати свої цілі від руки. Крім того записану інформацію ми завжди краще запам'ятовуємо і усвідомлюємо, тому краще писати в блокнот плани на день, свої думки, нотатки і прослухані навчальні лекції.

Ирина Колесник

Планер - корисний і популярний подарунок серед підприємців. Якщо згадати історію щоденників, то першою їх почала використовувати російська імператриця Катерина ІІ. Ця ділова жінка започаткувала традицію записувати всі поточні і заплановані справи в спеціальні пам'ятні цидули. Пізніше в СРСР шкіряний щоденник вважався елітним і дефіцитним подарунком: їх на замовлення привозили з-за кордону для вищих верств суспільства. Нині ж щоденник - незамінний атрибут ділової людини.

Ирина Колесник

Я вважаю, що кожний бренд, який виробляє оригінальний продукт, має реєструвати торговельну марку, адже вона захищає права підприємця. Зареєструвавши марку, ти можеш подавати в суд на всі копії, підробки і репліки твого товару. Моя рекомендація: навіть якщо ви ще тільки на старті, але вже маєте логотип, назву, сайт і ФОП, то обов'язково реєструйтеся. Якщо не знадобиться зараз - буде корисним пізніше