Олена Наливайко - наш клієнт і засновниця бренду CAVALIER, який створює аксесуари для iPhone. Олена розповіла нам, як вона просуває бренд і що надихає її на створення стильних аксесуарів.
Ідея бренду виникла після того, як я побачила дещо, що вразило мене! Це був американський аксесуар для iPhone - чохол із ремінцем.
Я зрозуміла, що хочу його носити, і одразу ж замовила його зі США. Я носила його рік і постійно думала, як же це круто, що є такий аксесуар. Він суттєво полегшував мені життя і надійно захищав телефон.
Я вирішила, що інші дівчата теж повинні оцінити переваги аксесуара. Спочатку я зателефонувала безпосередньо в компанію американського бренду, щоб домовиться про співпрацю і поставки аксесуарів в Україну, але, на жаль, мені відмовили. Тоді я й вирішила створити власний бренд CAVALIER. Ми стартували з невеликої партії аксесуарів, яку для нас розробили дизайнери з Гуанчжоу.
Таке позиціонування було прийнято спочатку, і ми йому не зраджуємо. В асортименті є два базових кольори - чорний і пудровий. Також у нашого аксесуара є зйомні ремінці, завдяки яким можна повністю міняти стиль.
Над стилем продукції працюю я особисто. Надихаюся американським брендом, чий аксесуар був у мене першим. Іноді ідеї приходять просто ззовні: йду по вулиці і бачу гарний колір - бам - і нова модель.
Карантин вніс свої корективи у продажі. Люди стали рідше міняти чохли до телефонів. Та й самі телефони теж. Тому продажі трохи впали. На жаль, українці змушені заощаджувати і купувати дешевші речі, а предмети розкоші і стилю відійшли на другий план.
Ми активно просуваємо бренд: використовуємо всі види реклами в соцмережах і SЕО, співпрацюємо з блогерами і селебріті, а також часто проводимо акції. У найближчому майбутньому ми плануємо розширити гамму кольорів і готуємося до виходу iPhone 13.
Я вважаю, що, якщо компанія позиціонує себе як бренд, то обов'язково має зареєструвати торговельну марку. Це підвищує довіру, лояльність і статус в очах клієнтів.