Володимир Малічевський - наш клієнт і засновник Відкритого корпоративного університету DA'VINCI. Володимир є власником консалтингової компанії ICPM Consulting і вже близько 20 років займається навчанням співробітників великого і середнього бізнесу. У процесі роботи компанія здобула великий досвід роботи, розробтла безліч унікальних програм і реалізувала багаторічні проєкти підготовки з компаніями Укрпромінвест Агро, Philips Україна, Укртелеком, Sebn.ua (японська виробнича компанія на території України) та іншими.

Володимир Малічевський

Ми маємо значний досвід в консалтинговій діяльності, в рамках якої ми допомагали бізнесам створювати:

  • стратегію бізнесу;
  • управлінську ефективність через процеси, функції, оргструктура, BSC, КРІ та ін.);
  • корпоративну культуру;
  • бізнес-моделі;
  • системи навчання менеджменту.

Базуючись на такому досвіді, я вирішив створити Відкритий корпоративний університет DA'VINCI як самостійний продукт і допомагати на базі цього проєкту створювати свої корпоративні університети. Першим таким проєктом стала річна програма вечірніх майстер-класів, яка одразу стала рентабельною. Згодом ми створили корпоративний університет для групи компаній “Нова пошта”. Нині це один з кращих корпоративних університетів в Україні, де систематично вчиться більше 3000 керівників і вузькопрофільних висококваліфікованих фахівців.

Володимир Малічевський

Для розвитку і навчання співробітників у корпоративних університетах клієнтів DA'VINCI вважає за краще використовувати в якості викладачів колишніх керівників і фахівців з самих бізнесів. Як показала практика, легше і ефективніше навчити фахівця викладати, ніж зробити з бізнес-тренера фахівця. Наприклад, в КУ “Нова пошта” такі викладачі отримали навчання тренерській майстерності, пройшли міжнародні сертифікації з управління процесами, транспортної логістики, складської логістики, Lean менеджменту, Agile PM, РМ і іншим. Навіть відправляли викладачів на стажування в США. Оскільки наше навчання орієнтоване на бізнес, то велика частина викладачів університету - люди з бізнесу самого клієнта. Так, "Нова пошта" півтора роки вкладала в навчання керівника департаменту логістики: він пройшов міжнародну сертифікацію з логістики в США, у процесі якої відвідував американські логістичні транспортні компанії, отримав чорний пояс з лін-менеджменту. Він - носій високого рівня у сефрі складської логістики, знає внутрішні процеси компанії і може пояснювати їх на кейсах. У результаті викладацький склад корпоративного університету “Нова пошта” за три роки підготовки викладачів отримав один з найбільш професійно сильних колективів.

Менша частина викладачів - це зовнішні фахівці, які займаються сферами загальних знань - звітами, планами і безліччю різних інструментів, які повинен знати керівник середнього рівня. Ми розробляємо програми загального характеру і залучаємо людей з компанії замовника, інтерпретуємо їхній досвід і разом формулюємо всю отриману інформацію в структурований проблемооріентірованний курс.

Владимир Маличевский

 

Я ПЛАНУЮ ДАЛІ РОЗВИВАТИ ВЖЕ ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ БРЕНД ВІДКРИТИЙ КОРПОРАТИВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ DA'VINCI

Компанія орієнтується у своїй роботі на міжнародні стандарти, що й підтверджує високий рівень якості послуг. До переліку стандартів входять:

  • Стандарти компетенцій сертифікованих консультантів з управління (Амстердамська модель ICMCI) і етичний кодексом консультанта з управління.
  • Міжнародний стандарт менеджменту для організацій, які надають навчальні послуги ISO 29990.
  • Міжнародний стандарт ISO 20700 діє до: 2017, який регулює процес надання консалтингових послуг.
  • Стандарт «Оцінки відповідності. Загальні вимоги до органів з атестації персоналу»ISO / IES 17024: 2012.
  • Модель оцінки Д. Киркпатріка та інші стандарти й рекомендації сучасного менеджменту.
Владимир Маличевский

 

ОДНА З ВАЖЛИВИХ ЗАДАЧ КОРПОРАТИВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ - КЕРУВАТИ БАЗОЮ ЗНАНЬ

DA'VINCI розробляє нові програми, які після реалізації повинні впливати на KPI, проводить пілотні навчання підрозділів і аналізує результати. Після кожної програми всі отримані під час навчання рішення ми віддаємо в операційний бізнес, щоб вони розробили свої процеси і регламент і за місяць-два впровадили ці стандарти. DA'VINCI надає студентам усі лекції і відео записи за програмою, а також тести, кейси та домашні завдання.
Торговельну марку ми зареєстрували, щоб ніхто не міг використовувати назву нашого університету, яка на слуху. У нас вже була ситуація, коли ми створили сайт з ім'ям «Сократ», але виявилося, що така торговельна марка вже існує, і ми не зможемо просувати бізнес під цим ім'ям.