Юлія Мироненко - наш клієнт і засновниця ресторану Happy place. Юлія розповіла нам, як відкрити місце для душі і приваблювати гостей не лише дивовижними десертами, суші та боулами, але й яскравими заходами.

Юлія Мироненко

Десерти - це моя пристрасть, випікання для мене - як медитація. Я рано почала готувати, але тоді ще не мала освіти. Згодом стала розвиватися в цьому напрямку і відкрила ресторан, де почала впроваджувати в меню нові десерти. Коли в мене вже було три ресторани, я зрозуміла, що хочу кондитерську.

Юлия Мироненко

 

Я БОЯЛАСЯ, ЩО НЕ ЗМОЖУ ЗАРОБИТИ

Навчання кухарів та інгредієнти для приготування десертів - це дуже дорого. Звичайно, якщо стоїть мета лише заробляти, можна вибирати інгредієнти і простіші. Натомість я хотіла створити щасливе місце для себе і для таких, як я.

Юлия Мироненко

Коли я відкривала ресторан і давала технічне завдання людям, які займаються брендингом, то акцентувала на тому, щоб у назві не було нічого про "солодке", адже ідея закладу в іншому. Місце, де ти щасливий - у кожного своє. Але я хочу, щоб моє таке місце робило щасливими й інших людей.

Юлия Мироненко

Якщо десерти натуральні, їх неможливо зробити дешевими. Ми не декоруємо десерти мастикою, в якій завжди використовуються  барвники, сухе молоко і крохмаль - її взагалі рідко їдять, вона несмачна. Я також проти трансжирів, маргарину, прикрас з трояндочок і виліплених фігурок. Прикрашаємо торти ми ягодами і живими квітами - вони мають красивий вигляд. Це було моєю ідеєю ще до відкриття закладу, тож я домовилася зі знайомою флористкою, яка взяла в оренду приміщення під квітковий магазин просто поруч із нами.

Юлия Мироненко

 

Я ПОСТІЙНО ПОДОРОЖУЮ І НАВЧАЮСЯ

У подорожах я завжди намагаюся пробувати автентичну кухню, знайомитися з країною через смаки, відчуття, запахи. Я пробувала японський бавовняний чізкейк на Манхеттені в китайському кварталі, тирамісу в Італії, мусові торти з безліччю шарів у Франції. Я постійно вчуся! Я стежу за новинками, весь час у пошуку рецептів, постійно все пробую. Десерти Happy place - це моє бачення: що подобається мені - те і в меню. Я печу їх доти, доки не знайду необхідну текстуру.

Юлия Мироненко

Багато уваги я приділяю і навчанню своїх кондитерів, яких відправляю до кращих українських майстрів, а іноді в Україну приїжджають французькі кондитери. Майстер-класи коштують дорого, але я переконана, що потрібно регулярно вивчати нові смаки і технології приготування.

Юлия Мироненко

Оскільки Бердянськ - курортне місто, ми спостерігаємо сезонність бізнесу: влітку в нас багато туристів, а взимку спілкуємося переважно з місцевим населенням. Ми розташовані в центрі міста, тому знайти нас неважко.

Юлия Мироненко

Happy place - місце не тільки для продажу смачного і солодкого, але й для проведення заходів - дегустацій, чайних церемоній і тематичних вечірок. У нас проходять літературні вечори, були "жовта" і "блискуча" вечірки і багато інших заходів з живою музикою і шампанським, куди дівчата можуть одягнути гарні сукні.

Юлия Мироненко

 

HAPPY PLACE - МІСЦЕ ДЛЯ ДУШІ

Така філософія у нас і при підборі персоналу: це завжди спокійні відкриті молоді люди, які здатні легко вивчити багато позицій у меню, розібратися у винах і десертах і коректно спілкуються з гостями.

Юлия Мироненко

 На карантині ми почали розвивати доставку суші і боулів. Однак доставка і час, проведений у ресторані - це різні речі, адже люди приходять до нас саме за атмосферою.

Юлия Мироненко

Зараз я займаюся брендуванням, щоб у всіх точках дотику з гостем, в тому числі в упаковці при доставці, у нас була своя ідентифікація.

Юлия Мироненко

Я часто спостерігаю, як багато підприємців у Бердянську застосовують у своєму бізнесі назви, які запозичили у закладів в інших містах - я вважаю, що це нечесно. Я хотіла захистити себе, щоб ніхто не змусив мене зняти вивіску, тому зареєструвала торговельну марку. Спочатку я хотіла назвати ресторан "Щастя є", але така марка вже була, і я не стала її копіювати, адже щасливе місце за замовчуванням не має ні з ким змагатися.