Володимир Карасенко – наш клієнт та засновник компаниъ Industrial Systems, яка займається продажем та обслуговуванням компресорного обладнання. Володимир розповів, як його компанія стала авторизованим дистриб'ютором компресорного обладнання для європейських виробників.

Владимир Карасенко

Я мріяв про бізнес зі студентських років. Здобув освіту за спеціальністю інженер-механік компресорного обладнання і, щоб отримати практичні навички, пішов працювати найманим співробітником. За 10 років роботи в наймі ідея про бізнес відродилася в моїй голові і після чергового невдоволення роботою та нерозуміння політики компанії я вирішив йти. Удвох із моїм колишнім колегою та одногрупником ми заснували Industrial Systems.

Діяльність компанії сконцентрована в галузі просування прогресивних, енергозберігаючих технологій зі стиснення, підготовки та поділу повітря та неагресивних газів. Наші інженери мають великий досвід роботи зі стисненим повітрям, регулярно підтверджують свою кваліфікацію на навчанні в Європі та розробляють комплексні рішення для оптимізації виробництва, підготовки та використання стисненого повітря для нових підприємств.

КОМПРЕСОРНЕ ОБЛАДНАННЯ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ НА 95% ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Стиснене повітря коштує дорожче, ніж природний газ, але наші клієнти вибирають таке обладнання, тому що цінують його високу ефективність та економічну вигоду. Це послуги преміум рівня - дорогі та специфічні.

Наші послуги включають проєктування, постачання, монтаж та обслуговування компресорного обладнання провідних європейських виробників. Ми виконуємо роботи «під ключ» та пропонуємо низку програм сервісного обслуговування для забезпечення тривалої та безаварійної роботи встановленого обладнання. Такі програми дозволяють суттєво знизити витрати на позаплановий ремонт компресорного обладнання, збалансовано скласти бюджет підприємства з урахуванням витрат на сервісне обслуговування та забезпечити комфорт під час експлуатації.

Ми використовуємо переважно стандартні канали залучення клієнтів. Наш відділ продажу працює з холодним ринком, ми беремо участь у виставках, проводимо семінари та запрошуємо потенційних клієнтів.

За останні 5 років ми освоїли новий ринок та беремо участь у модернізації тепловозів в Україні. Завдяки нашим зусиллям та допомозі партнерів вартість палива та витрати на володіння тепловозами знизилися на 30%.

У найближчі 2-3 роки ми плануємо збільшити штат компанії вдвічі, відкрити нові офіси та ринки. Зараз ми займаємо до 3% ринку, а хочемо – 10%!

Торговельну марку я зареєстрував, щоб захистити інвестиції у бренд, адже сила бренду має велику роль для бізнесу. Крім того, наявність торговельної марки дозволяє реєструвати інтернет-ресурси під доменом ua.