Лілія Джура - наш клієнт і маркетинг директор компанії Morskoi Dom. Лілія розповіла нам про розвиток культури японської та паназіатської кухонь в Україні і про те, як бренди вчать українців готувати по-новому. 

Morskoi Dom

Українці багато готують удома. Це національний патерн поведінки. Зараз домашнє приготування ще більше зростає через обмеження відвідування HoReCa (ред. Абревіатура від слів, що позначають місця продажу з безпосереднім споживанням товарів і послуг: Hotel, Restaurant, Catering /Cafe). Ба більше, багато хто продовжує працювати вдома повністю або частково, а значить, готує ще більше. Азіатська їжа - це тренд в HoReCa. Водночас якщо покупець не може купити її в HoReCa, то може готувати вдома. 

Чому споживачам подобається азіатська кухня?

  • Вибух смаку! Різноманітність. Яскравий баланс солодкого, кислого, солоного, гіркого і гострого і п'ятий неповторний смак умами, який ніхто не може описати, але у всіх він викликає вау-ефект.
  • Контраст у порівнянні з традиційною українською кухнею. Це приготування по-новому. Не так, як готували попередні покоління.
  • Швидко і зручно! Мінімум часу на підготовку.
  • Це здорова їжа! Інгредієнти для приготування азіатських страв - це переважно овочі, рис, м'ясо, птиця, морепродукти, норі. Продукти проходять мінімальну термічну обробку і зберігають корисні властивості. Під час приготування застосовуються здорові заправки - азіатські соуси. 

 

Азіатська кухня в роздріб в Україні представлена здебільшого азіатськими соусами, переважно соєвими. При цьому останнім часом інтерес викликають й інші види соусів: теріякі, унагі, устричний. Споживачі розуміють, що ці соуси - здорова альтернатива майонезу і кетчупу. 

МИ БУДУЄМО МОДНИЙ ТРЕНД-СЕТТЕРСКІЙ БРЕНД

Коли ми перезапускали бренд Katana в 2020 році, то чітко вирішили: наш продукт повинен бути абсолютно натуральним. Це відповідає потребам українців і дає нам сильну конкурентну перевагу. Соєві соуси Katana виготовлені з пасти натурального бродіння, без підсилювачів смаку. В асортименті KATANA багато продуктів, які ми привозимо з країн Азії: Японії, Китаю, В'єтнаму - звідти, де майстерність виготовлення цих продуктів відшліфовувался століттями. Компанія  дуже ретельно ставаиться до відбору постачальників та інгредієнтів. Нам важливо, щоб стандарти виробництва відповідали стандартам якості, які ми задаємо для Katana.

Ми стежимо за трендами японської та паназіатської кухні у світі та започатковуємо тренди в Україні. Наш бренд-шеф Ілля Червенко став партнером для більшої частини закладів HoReCa в Україні, навчив їх працювати з продуктами азіатської кухні. Успіх в HoReCa надихнув нас на роботу з кінцевими споживачами. Тепер наш бренд пропонує навчити споживачів готувати вдома азіатські страви. KATANA - бренд-партнер, який надихає українців на приготування азіатської кухні вдома. Ми не даємо інструкції, а ділимося лайфхаками. Наша форма спілкування зі споживачем - Infotainment - комбінація інформації та розваг. Суші, вок-локшина, рамен, місо суп, азіатські салати і багато іншого - все це легко можна приготувати з нашими продуктами. Ми маємо повний асортимент, який дає комплексне рішення. Продукти KATANA натуральні, адаптовані до вподобань українців. І страви з них - просто смакота! 

DIGITAL - НАШ КЛЮЧОВИЙ КАНАЛ КОМУНІКАЦІЇ

На брендовому сайті ми розповідаємо, як вибирати соєвий соус, рибу, як готувати суші, вок-локшину, а також що потрібно, щоб ваш місо суп з сиром тофу був найсмачнішим. А рецептами ділиться наш бренд-шеф.

Спочатку люди "їдять" продукти очима. Тому ми попрацювали над новим обличчям бренду: змінили логотип, упаковки, етикетку. Зробили їх яскравими, сучасними, динамічними, стильними. Для чого? Щоб покупець сказав «Вау!», а його рука потягнулася до продуктів KATANA на полиці. 

"МОРСЬКИЙ ДІМ" Є АМБАСАДОРОМ ІНСТИТУТУ СУШІ ЯПОНІЇ

У 2013 році «Морський Дім» вперше спільно з інститутом суші ЯпоніЇ провів Sushi Cup Ukraine в Києві, переможці якого брали участь в Sushi Cup Japan.  

У компанії є два виробничі майданчики, де виробляють продукти під власними брендами компанії. Є свої філії в Харкові, Львові, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі. 

 «Морський Дім» вже більше 20 років є провідним імпортером-дистриб'ютором в Україні продуктів для японської та паназіатської кухні. Компанія розвиває бізнес у двох сегментах: HoReCa і сучасний роздріб. Основним каналом продажів для компанії є HoReCa, для якого компанія пропонує комплексне рішення, що є суттєвою конкурентною перевагою: 

  • поставка інгредієнтів
  • меню-інжиніринг (власний досвідчений і відомий бренд-шеф Ілля Червенко) 
  • підбір продуктів і консультації при формуванні та зниженні вартості страв
  • навчання персоналу
  • супровід проєктів
  • підбір обладнання

Асортимент нараховує понад 2 000 позицій, серед яких є базові (сировинні) інгредієнти і продукти, інноваційні та унікальні, є всесвітньо відомі бренди. Поставки продукції здійснюються з багатьох країн світу - Японії, Китаю, Індонезії, В'єтнаму, Таїланду, Індії, Мексики, Кореї, США, Австралії. Компанія є ексклюзивним дистриб'ютором таких всесвітньо відомих брендів як Yamasa (японський соєвий соус, який поставляється навіть на японський імператорський стіл), Lee Kum Kee (асортимент китайських соусів, бренд, який є засновником і світовим лідером в устричних соусах), Spring Home & Happy Belly (заморожене тісто і вироби з нього), Kinjirushi (васабі з Японії), Kara (кокосове молоко, вершки з Індонезії - світовий лідер в даних категоріях), Mizkan (японський рисовий оцет). Компанія також має власні бренди і розвиває їх для реалізації продукції в канал HoReCa і Retail. JS - флагманський власний бренд в HoReCa, Katana - провідний власний бренд в роздрібі. 

При виборі постачальників, продуктів та інгредієнтів компанія особливу увагу приділяє безпеці виробленої продукції, постійно контролює  відповідність продукції міжнародним стандартам якості. Представники компанії «Морський Дім» виїжджають на заводи і фабрики постачальників для відбору продукції. 

 «Морський Дім» уважно стежить за світовими кулінарними трендами, новинками і пропонує ринку нові інноваційні продукти та інгредієнти для впровадження їх у меню ресторанів. 

«Морський Дім» робить великий внесок у розвиток культури японської та паназіатської кухонь в Україні через свого бренд-шефа Іллю Червенко - визнаного експерта в японській і паназіатській кухні. Він закінчив Sushi Skills Institute і пройшов стажування в провідних ресторанах Європи та Азії, а також в легендарній школі Le Cordon Bleu London, брав участь у міжнародному конкурсі майстрів із виготовлення суші Sushi Cup Japan в 2013 і 2019 роках. Ілля також є автором величезної кількості рецептів паназіатської кухні, які були впроваджені в ресторанах різних цінових сегментів в Україні. 

Торговельну марку ми зареєстрували, щоб захиститися від несанкціонованого використання і не допустити виробництва контрафакту. Ми бачимо велике майбутнє у бренду, віримо в його популярність і працюємо в цивілізованому законодавчому полі.