Руслан Шамрін - наш клієнт і засновник компанії інтернет-маркетингу MegaSeo. Руслан займається web розробкою понад 10 років. Він розповів нам, що потрібно знати, щоб реклама працювала.

Руслан Шамрін

Я закінчив економічну кібернетику в Київському Національному Економічному Університеті імені Вадима Гетьмана і ще під час навчання на 3 курсі почав створювати сайти. Моєю метою було розробляти інструменти, які допоможуть просуванню бізнесу. Я орендував квартиру, облаштував там home-студію і взяв у команду дизайнера, кодера і маркетолога. За три роки нас було вже 15 осіб. Цей кістяк працює і зараз, при цьому команда розширилася до 75 осіб по всьому світу. За цей час я став сертифікованим фахівцем Яндекс.Директ, Google Ads, Google Analytics і Яндекс.Метрики, фахівцем з реклами в медійних мережах і з таргетованої реклами Facebook, Instagram, VK. Моя спеціалізація - SEO і usability, аналіз сайтів, розробка стратегії контентного просування, аналітика і оптимізація, веб-розробка (HTML5, CSS, JS, PHP, CMS). З 2013 року я кандидат економічних наук за спеціальністю «Управління підприємствами». Крім того, я заснував веб-студії ProInt Studio і Shamrin.Digital.

НЕМАЄ ЖОДНОГО ФОРУМУ З ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, ЯКИЙ Я Б НЕ ВІДВІДАВ

Я регулярно виступаю на профільних конференціях, пишу статті для топових галузевих видань і веду свій блог і канал з Інтернет маркетингу. 

MegaSeo стала особливою блогово-теоретично-навчальною платформою для маркетологів: сюди будь-яка людина може написати свою проблему, а маркетологи будуть її обговорювати і знаходити рішення. Це дуже зручно для власників бізнесу, які тут можуть ознайомитися із запропонованими прийомами і спробувати реалізувати їх самостійно чи вибрати собі експерта для консультацій. 80% клієнтів - це люди, які втратили віру в інтернет-просування. Багато з них зверталися не до того фахівця. Коли вони приходять до нас і кажуть, що в них нічого не працює, ми просимо показати стратегію просування, на що більшість відповідають, що мають лише сайт і візитку. Але вже після першої годинної консультації вони бачать вектор розвитку, ми розповідаємо, що вони можуть зробити самостійно для досягнення своєї мети: як блогера зробити блогером, як підняти продажі та трафік. 

Розроблені нами сайти ідеально вирішують поставлену клієнтом задачу. Наші методи просування показують сайт цільовій аудиторії, не піддаючи його ризику накладення фільтрів. Формування вартості на розкрутку сайту максимально прозоре: ми надаємо звіт за всіма статтями витрат.

Налаштування рекламних кампаній - це тонкий і трудомісткий процес, а кожна помилка може коштувати втраченого прибутку. Просування послуги, продукту чи бренду в соцмережах - це створення живого активної спільноти. І його розкрутка вирішує одразу кілька завдань бізнесу: покращує імідж компанії на ринку, привертає аудиторію з соцмереж, підвищує впізнаваність бренду, знайомить потенційних клієнтів з товарами чи послугами. Ведення спільноти в соцмережі не дасть значного зростання продажів, але допоможе потенційним клієнтам ознайомитися з компанією і її товарами в комфортній для себе обстановці. А це, безсумнівно, один із найважливіших чинників ухвалення рішення про покупку.

МИ ВИХОВУЄМО ФАХІВЦІВ ДЛЯ СЕБЕ

Інтернет-маркетинг - це молода професія, її не викладають в українських вишах. Тому знайти співробітників непросто. Я довго шукав такий навчальний заклад, якому ми могли б повірити, і запрошувати його випускників на роботу. Я складав рейтинги всіх закладів України, аналізував ринок і зупинився на київській Комп'ютерній Академії ШАГ (ITStepAcademy). Там був курс з web розробки, але не було викладача. Тому я зайняв це місце. За три роки я виховав понад 150 фахівців, які працюють по всій Україні і за її межами. А кращих студентів я забираю до себе в компанію.

Руслан Шамрин

 

РОБОТИ НА РИНКУ ВИСТАЧИТЬ УСІМ

Завдяки тому, що весь наш бізнес побудований онлайн, після введення локдауну роботи в нас лише додалося. Коли його оголосили, ми з командою вже в того вечора перейшли в Zoom. З'явилося багато нових завдань, ми зробили кілька соціальних проєктів - допомога медикам і волонтерам. Деяким клієнтам навіть доводилося відмовляти, бо, я вважаю, краще взяти один проєкт і довести його до розуму, ніж взяти десять, роздути штат і не отримати потрібних результатів. Ми женемося не за клієнтами, а за репутацією. Ми хочемо бути кращими і готові ділитися досвідом і знаннями з новими невеликими компаніями. Насамперед ми орієнтовані на національний ринок: беремо на заході все найкраще, щоб застосовувати тут.

УСЯ МОЯ РОБОТА - ЦЕ СТИЛЬ ЖИТТЯ

Більшу частину часу я не розумію, що я на роботі, і мені це в кайф. Я переконаний, що будь-який проєкт треба починати з величезним бажанням і розумінням, що саме хочеш побудувати. У нас в компанії така філософія: будь-який наш фахівець може стати власником свого бізнесу, адже він отримує знання, які допоможуть відкрити таку саму компанію. Я акцентую на принципі, що прибуток клієнта - це перша мета, друга мета - збільшення прибутку власної компанії. 

Клієнтам я завжди раджу не витрачати час, адже це єдиний ресурс, який не повернеш. Перш ніж почати співпрацю з компанією чи фахівцем в інтернет-просуванні, потрібно подивитися реалізовані ними проєкти, відео відгуки, кейси, Telegram-канали та попросити їх відкрити ці проєкти: показати бізнес-кабінет клієнта на старті і на виході (звичайно, якщо не був підписаний договір про нерозголошення). 

Торговельна марка - це необхідність на ринку, бо це позиціонування бренду: ми займаємося клієнтами і маркетингом і завжди пояснюємо їм, що перший крок в просуванні сайту - реєстрація, адже тоді ви заявляєте Google про серйозність свого наміру вести бізнес в мережі, і що ви не компанія-одноденка, яка зареєструвала домен, щоб зробити Viber-розсилку.