Оксана Пучкова - наш клієнт і засновниця “One teeth. Two..”. Бренд створює дизайнерський посуд та аксесуари для малюків, які розвивають їх від самого народження, а батькам дарують естетичну насолоду та хвилини спокою. Оксана розповіла, як за перший рік збільшила обороти бізнесу у 15 разів.

Оксана Пучкова

Бренд виник у 2017 році з народженням маленького щастя у моїй родині. Я пішла в декрет, але не змогла сидіти без діла, тому почала займатися тим, що мені завжди подобалося - плетінням аксесуарів.

Першу партію намистин я закупила в декреті на гроші, які отримала від держави. Потім почала шукати заводи з найкращою якістю фурнітури. Продавати свої вироби ми стали одразу через Instagram, а пізніше зробили сайт.

Бізнес став розвиватися, і в 2018 році ми переїхали з Донецька до Києва. Спочатку хотіли виходити на західний ринок, але продажі почали зростати, і ми сконцентрувалися на внутрішньому ринку. Згодом ми покращили якість фурнітури та якість виробів загалом, зробили гарну упаковку для товарів. У нашому асортименті з'явилося багато дизайнерських виробів, на які ми отримали авторське право. Наше завдання - зробити бренд із ціновою політикою вище за середню, до чого ми тільки недавно наблизилися. Ціни на вироби зросли, але обороти не просіли.

Оксана Пучкова

Бізнес ми ведемо вдвох із чоловіком. У нас є підрядники, які за нашими ескізами виготовляють вироби з дерева. Силіконовий посуд ми виготовляємо на заводі в Китаї, де його роблять також за нашою оригінальною ідеєю, з нашим лого та назвою.

У нашому асортименті представлені прорізувачі та брязкальця з безпечного харчового силікону, а також дизайнерський посуд. І ми постійно намагаємось впроваджувати щось нове.

Оксана Пучкова

При розробці дизайну велику увагу ми приділяємо розвитку моторики та сенсорики, когнітивному мисленню у дітей, адже наш сучасний світ настільки швидко змінюється, що малюки повинні швидко адаптуватися в ньому і отримувати необхідний розвиток з народження.

Оксана Пучкова

Також великий акцент робимо на розумне споживання. Зараз люди вже перенаситилися мас-маркетом і приходять до того, що краще купувати менше, але краще, якісніше – те, що зроблено з душею та любов'ю. Ми будуємо бренд саме так і завойовуємо довіру аудиторії: нещодавно нас нагородили знаком якості – найкращий виробник дитячих товарів в Україні у 2020 році.

Оксана Пучкова

Розпочавши бізнес, я одразу вирішила, що хочу зареєструвати торговельну марку, адже ми хотіли втілювати свої дизайнерські ідеї під унікальним логотипом. Я оформлила також і авторські права, але саме торговельна марка - це про бренд. Підробити можна все, що завгодно, але значення має тільки сила бренду.