Оксана Ткаченко і Наталія Руба - наші клієнти та засновниці ігрової перукарні "Pipitto" - місця, де діти та їхні батьки можуть відчути комфорт і задоволення від стрижки та інших б'юті-послуг. Тут на малюків завжди чекають розваги, ігри та сюрпризи. Оксана і Наталія розповіли нам, чим вони підкорюють своїх маленьких клієнтів.

Pipittp

Раніше ми разом працювали в державній організації, у нас склалися дуже довірливі дружні стосунки. Згодом ми обидві вирішили щось міняти в житті. І вирішили робити це разом. 

Ідея нашого бізнесу виникла завдяки нашим друзям і знайомим, у яких є маленькі діти. Ми часто чули, що їм складно підстригти дитину, особливо маленьку, і не всі майстри в салонах хочуть братися за дитячу стрижку, бо це часто крики, плач і небажання дитини сидіти спокійно. А розважати під час стрижки малечу згоден не кожен перукар. Ми почали цікавитися цим бізнесом і аналізувати ринок. Ми не мали досвіду в бізнесі, але розуміли, що наш проєкт має приносити нам задоволення, а бізнес, де є спілкування з дітьми, завжди приємний. 

КОЖНА З НАС МАЄ СВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ 

Ми - рівноправні партнери: оформили ТОВ, зареєстрували на двох торговельну марку і з цього моменту вже два з половиною роки ведемо бізнес разом. У нас ніколи не було непорозумінь і конфліктів щодо грошей, розбіжностей в думках щодо стратегії і розвитку бізнесу.

Кожна має свої компетенції: Оксана займається маркетингом, Наталія - фінансовими питаннями, але кожне рішення ми приймаємо разом. Крім того, ми постійно вчимося підприємництву, вдосконалюємо нашу бізнес-модель.

Pipitto


Ринок дитячих перукарських послуг існує в Україні не більше 8 років, але дитячих салонів усе ще не багато. Водночас батьків, які хочуть, щоб їхні діти мали стильний і модний вигляд, з кожним роком стає дедалі більше. Адже акуратна стрижка чи гарна зачіска вселяють впевненість не тільки дорослим, але й дітям, дозволяють відчувати себе на висоті в будь-якому колективі - у школі чи в садочку.

ДЛЯ БАГАТЬОХ ДІТЕЙ ПОХІД ДО ПЕРУКАРНІ - ЦЕ СТРЕС

Часто діти сприймають візит до перукарні як похід до лікаря. Наше завдання в "Pipitto" - змінити таке ставлення і зробити відвідування перукарні улюбленою справою. Наш салон оформлений у яскравих кольорах, з декорованими меблями, а в ігровому куточку дитина може малювати, збирати конструктор і обрати іграшку до душі. І, звичайно, кожен гість сам замовляє, який мультик йому ввімкнути. Сама стрижка проходить у кріслах-машинках, які ми робимо під замовлення.

Pipitto



ДОСВІД РОБОТИ З ДІТЬМИ - ОБОВ'ЯЗКОВА ВИМОГА ДО ПЕРСОНАЛУ ПРИ ПРИЙОМІ НА РОБОТУ

Знайти майстра в дитячу перукарню набагато складніше, ніж в універсальний салон. Нашому персоналу необхідно знаходити підхід до будь-якої дитини і до будь-кого з батьків. Колектив у нас жіночий: чотири перукаря і два адміністратори. Усі вони з любов'ю і розумінням ставляться до дітей.

НАША ДИТЯЧА ПЕРУКАРНЯ СТАЄ СІМЕЙНОЮ

У нас немає обмежень за віком: найменшому нашому клієнтові було 6 місяців, під час стрижки він сидів на руках у мами - така практика допомагає дітям розслабитися і відчувати себе в безпеці. Приходячи з дитиною, мами, татусі, бабусі і дідусі теж висловлюють бажання постригтися, і ми їм, звісно, не відмовляємо. Тому клієнти ходять до нас вже цілими сім'ями.

Pipitto

 "Pipitto" завжди радує своїх маленьких клієнтів. У перукарні існують постійні та тимчасові програми лояльності. Наприклад, постійні клієнти отримують подарунки після кожної 6-ї стрижки, а іменинники - знижку і приємний сюрприз. Після першої стрижки або проколювання вушок ми видаємо диплом із зазначеною датою цієї події, бо для багатьох батьків важливо зберігати пам'ять про значущі дати в житті дітей.

ПІСЛЯ КАРАНТИНУ ДО НАС ПОВЕРНУЛИСЯ ВСІ КЛІЄНТИ

Бізнесу було непросто, бо карантинні місяці - березень і квітень - це час, коли настає довгоочікуване тепло, і люди більше схильні до різних змін в зовнішності.

Ми були зачинені два місяці, і нашого повернення дуже чекали. Нині ми спостерігаємо такий самий потік, як в минулому і позаминулому роках. 

Через карантинні заходи ми обмежили доступ до ігрової зоні та іграшок, дотримуємося усіх вимог МОЗ: робимо вологе прибирання кожні дві години, обробляємо всі поверхні після кожного клієнта, а весь персонал і відвідувачі знаходяться в приміщенні в масках. Ще одне обмеження в тому, що з однією дитиною може прийти тільки один дорослий.

Pipitto

Ми вважаємо напрямок дитячих салонів перспективним, бачимо великий попит і відгук на цей бізнес, тому плануємо відкрити "Pipitto" в одному із спальних районів Києва. З осені ми будемо займатися цим питанням.

Торговельну марку для нас важливо було зареєструвати, адже ми багато вклали у свій бізнес - фінанси, рекламу, розробили стратегію. Зареєструвавшись, ми відчули, що при порушенні наших прав можемо захистити свою інтелектуальну власність. Крім перукарні, тепер ми можемо зробити свою лінію одягу під цією торговою маркою, розглянути якісь варіанти суміжного бізнесу, знаючи, що нашим ім'ям ніхто не скористається, бо воно захищене законом.