Ірина Воробйова - наш клієнт і засновниця агенції з організації весіль PTAHA. Ірина розповіла нам про просування агенції під час карантину і про нові формати в проведенні заходів.
![РТАНФ](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%20%D0%9A%D0%BE%D1%82%2C-2_5.png)
Під час навчання в університеті я брала активну участь у багатьох студентських заходах, мені подобалася організація івентів, тож після закінчення вишу вирішила розвиватися в цій сфері і пішла на курси весільних координаторів. Згодом почали надходити запити від друзів і знайомих, мені почав допомагати мій чоловік Олександр, і за 3 роки роботи ми доросли до агенції.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A19%3A00_0.jpg)
PTAHA - ЦЕ ПРО СВОБОДУ
Непростим завданням для нас було придумати ім'я агенції. Назва - це те, на що приходить клієнт, і нашою метою було створити сильну асоціацію. Ми хотіли, щоб назва була українською і відображала ідею про те, що ми створюємо стильні українські весілля. Нам було важливо донести наше розуміння шлюбу як свободи і акцентувати на тому, що ми даємо парі свободу у виборі локації і підтримуємо навіть найбожевільніші ідеї. Так народилася назва PTAHA, яка якнайкраще підходить нам з чоловіком, адже ми Воробйови.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A21%3A33_1.jpg)
ВЕСІЛЬНА АГЕНЦІЯ - ЦЕ СЕЗОННА РАБОТА
Всю команду координаторів і підрядників ми формуємо безпосередньо під кожен захід. На постійній основі у нас працює тільки менеджер, а локацію, ведучого, декораторів, фото, відео, стилістів ми підбираємо виходячи з побажань пари. З Олександром ми ділимо обов'язки: він займається ресторанами, технічним забезпеченням, логістикою, а я займаюся соцмережами, знаходжу клієнтів, веду комунікацію з парою, підбираю команду і розробляю концепцію весілля.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A15%3A53.jpg)
В ОСНОВІ КОЖНОГО ВЕСІЛЛЯ - ІСТОРІЯ ПАРИ
Наш основний підхід - не офіційно і пафосно, а душевно і про пару. Проєкт, який став нашою візитівкою і за яким нас знаходять нові клієнти - це виїзне весілля, яке ми торік організували в Переяславі-Хмельницькому. Всю команду і гостей ми вивезли на берег Дніпра, де знаходиться приватна база, пляж, галявини і бунгало. Все просто неба.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A15%3A55.jpg)
На церемонію пара виходила босоніж по піску. Була вечірка під відкритим небом біля басейну, інтерактивні ігри. За концепцією і наповненням це весілля вийшло тим ідеалом, про який ми розповідаємо клієнтам.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A16%3A01.jpg)
Продумуючи програму, ми завжди приділяємо увагу індивідуальності, робимо акцент на історії пари, облаштовуємо зони, присвячені їхнім інтересам, щоб кожен міг поринути в цю атмосферу і спробувати їхні захоплення. Якось ми організовували весілля на 15 осіб, де гості за столом грали в доміно, бо наречена і наречений часто проводили вечори за цією грою з батьками. На іншому весіллі була зона з VR-окулярами, столиком з попкорном. Гості надягали VR-окуляри і дивилися відео з моменту, коли наречений робив пропозицію нареченій. В цьому році ми організовуємо весільну церемонію в кінотеатрі. Пара розробила додаток, за допомогою якого гості зможуть дізнатися свої посадкові місця в кінотеатрі.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A18%3A21.jpg)
КАРАНТИН - ЦЕ СКЛАДНО, АЛЕ МИ АДАПТУВАЛИСЯ
В минулому році було морально складно організовувати заходи, люди занадто боялися. Багато хто все ще відкладає весілля, бо не готовий до форс-мажорів, але загалом поточний сезон дуже активний. Ба більше, за емоціями весілля після затяжного локдауна, коли люди рідко бачилися і збиралися разом, навіть більш емоційні та яскраві. Крім того, тепер у всіх договорах ми прописуємо умови переносів і наші дії в разі локдауну або хвороби. Пара з організатором відчуває себе більш захищеною.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A20%3A39.jpg)
НЕ ВСІ АГЕНЦІЇ ГОТОВІ ДО ЕКСПЕРИМЕНТІВ
Будь-яка нова незвідана локація - це завжди ризик для організаторів. Але ми готові пробувати, так цікавіше працювати і здобувати новий досвід. Ми готові вирулити з будь-якої форс-мажорній ситуації. Іноді ми настільки оперативно і креативно реагуємо, що пара і гості можуть навіть не помітити, що не все пройшло гладко. Навіть якщо раптом вимкнеться світло, ми запалимо свічки і створимо чарівну атмосферу.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/8_2.jpg)
ЗАВДАННЯ АГЕНЦІЇ - ПОЗБАВИТИ ПАРУ ЗАЙВОГО КЛОПОТУ ТА ДОЗВОЛИТИ ПОВНОЦІННО НАСОЛОДИТИСЯ СВЯТОМ
Ще кілька років тому багато молодят не розуміли, навіщо для організації весілля звертатися в агенцію. Зараз послуги весільних організаторів і координаторів стали популярнішими: вони дають можливість парі відчути своє свято, не відволікаючись на дзвінки, повідомлення, дрібні питання підрядників і вирішення організаційних нюансів. Нареченій не потрібно просити проконтролювати свято маму, подругу чи сестру, які будуть переживати і панікувати. Ми позбавляємо їх стресу, щоб усі відпочивали і насолоджувалися.
![PTAHA](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A21%3A24.jpg)
Разом з колегою ми відкрили курси координаторів, де з нуля навчаємо дівчат усім тонкощам івент-менеджменту, вивчаємо психологію нареченої, вчимо правильно реагувати і діяти при форс-мажорах. Деякі випускники залишаються працювати з нами.
Крім того, кілька разів на рік ми організовуємо зустрічі для вже досвідчених координаторів і обмінюємося досвідом. До карантину ми організовували курс першої домедичної допомоги з Центром Спеціальної Підготовки.
Іноді я сама виходжу на весілля як координатор до інших агентств. Це корисно з погляду професійного досвіду і дозволяє оцінити роботу різних підрядників.
У наших планах на цей сезон - голосніше заявити про себе і увійти в топ українських агенцій.
![РТАНА](http://ideabox.name/sites/default/files/inline-images/IMAGE%202021-04-30%2009%3A24%3A18.jpg)
До того ж хочемо розширювати спектр послуг, щоб наші клієнти приходили до нас із запитами і на організацію днів народжень, корпоративів, сімейних свят. Таким чином ми забезпечимо собі завантаження поза весільним сезоном.
Торговельну марку ми зареєстрували, щоб захистити бренд від копіювань і будь-яких юридичних претензій, а також підвищити впізнаваність. Цього року ми почали випускати власний мерч для команди - маски з логотипом, ручки, блокноти, екосумки.