Дмитро Терзі - наш клієнт і засновник TechnoGid - оптового постачальника техніки та електроніки. Дмитро розповів нам про електронну комерцію в Україні.
Наша компанія працює на ринку вже понад 5 років. Через значне збільшення асортименту та нові тенденції електронної комерції ми переїхали на новий сайт, але наш досвід і відповідальність перед кожним клієнтом залишилися незмінними. Величезний асортимент і низькі ціни роблять нас найбільш вдалим варіантом для співпраці з малим бізнесом, а знижки при великих замовленнях, зацікавлять і великі магазини техніки.
У 2016 році ми почали захоплюватися електронною технікою, а саме її продажем. Через пару років зрозуміли, що це дуже затребуваний товар на ринку, і ми досить швидко переросли всіх наших конкурентів. Тому вирішили розширюватися і ставати провідниками для компаній, які лише починають цей шлях, і для всіх інших гравців. Звідси і походить назва - TechnoGid.
Поки наша команда невелика, але дуже дружна. Згодом плануємо розширюватися, але головне для нас - якість персоналу, а не його кількість. На всіх наших платформах вказані контакти для зв'язку з кожним менеджером. На дзвінки відповідаємо відразу, консультуємо і допомагаємо оформити замовлення. Навіть перебуваючи поза офісом, співробітники беруть робочі телефони з собою і продовжують відповідати на дзвінки протягом дня.
МИ РОБИМО ПРЯМІ ПОСТАВКИ ТОВАРУ З КИТАЮ
Два рази на рік ми літаємо за кордон, вивчаємо ринок, новинки, закуповуємо товар і тестуємо його. Перед відправкою будь-який товар перевіряють менеджери, і тільки після цього посилка йде до клієнта. Наша головна мета полягає в тому, щоб клієнт до нас обов'язково повернувся, і не один раз.
Карантин допоміг нам збільшити продажі через інтернет. Після цього ми доклали ще більше зусиль для розвитку онлайн-бізнесу.
У зв'язку з пандемією збільшився попит на медичну техніку, яку ми досі продаємо у великих кількостях.
Серед наших глобальних планів - бути постачальником №1 електронної техніки в Україні. Також прагнемо збільшити продажі і впізнаваність. У досконалості немає меж, тому повільно, але впевнено ми рухаємося до своїх цілей, постійно ставимо перед собою нові задачі.
Ми активні в соцмережах і представлені на всіх платформах, щоб охопити більшу аудиторію - Instagram, Facebook, Telegram, Viber, сайт. До того ж ми активно користуємося лендингом, оскільки цей інструмент просування дає великі охоплення.
Ми ведемо бізнес дуже педантично, звертаючи увагу на кожну деталь. Торговельна марка - це підпис, який допомагає нам закріпити свою працю, а клієнтам - точно знати, де нас знайти, і бути впевненими, що знайшли саме нас. Компаній багато, а TechnoGid один.