Початковий етап формування бізнесу, особливо представників малого підприємництва, вимагає зваженого розставляння пріоритетів, оскільки фінансові ресурси ще є обмеженими, а перші «плоди» від бізнес-діяльності ще не отримані. Для того щоб залишатися в рамках призначеного бюджету, потрібно вибрати основні напрямки розвитку компанії і часто підприємці жертвують розробкою логотипу, що часто є невірним. Пов'язано це з тим, що маркетингове просування на старті - це один з найважливіших факторів, а логотип як символ компанії при цьому відіграє одну з вирішальних ролей. Безумовно, в умовах обмеженості матеріальних благ, особливо малому бізнесу важко знайти розумний компроміс, що ми сьогодні і постараємося з'ясувати в цій статті. Ми розглянемо статистичні дослідження щодо цінового сегмента, характеристик і побажань в оформленні логотипу суб'єктів малого бізнесу, зробимо їх аналіз і постараємося прийти до розумного висновку.

Малий бізнес

Статистичне дослідження перед создаенім логотипу

Пошук і виявлення основних переваг в логотипах представників малого бізнесу шляхом опитування, проводився багатьма як зарубіжними, так і регіональними компаніями з розробки лого. Так, одному онлайн-сервісу Logaster вдалося провести комплексне дослідження з цього питання, в ході якого були виявлені закономірності і переваги при виборі того чи іншого лого. Дане опитування проводилося в зимовий період минулого року, і взяли в ньому участь близько 1117 респондентів - представники малого бізнесу, підприємці та багато інших. Так було виявлено, що:

1) Основна маса невеликих компаній вибирає для себе прийнятною плату за розробку лого до 100 доларів, а майже кожне п'яте підприємство і зовсім бажає отримати його безкоштовно;

2) Маса замовників логотипу не готова чекати тривалий час для отримання логотипу компанії. Практично кожна четверта компанія з опитаних бажає отримати продукт через 1-2 дня, а без малого половина, яка брала участь в дослідженні - тиждень-два, що вже є більш адекватним інтервалом.

3) При виборі співвідношення ціни і якості, абсолютна більшість дотримується золотої середини і бажає отримати збалансований лого. Також примітно, що:

- 31% опитаних компаній малого бізнесу вважають за краще більше заплатити за кращу якість лого;

- 18% віддають перевагу відносно недорогим, але прийнятним за якістю для себе варіантів;

- 8% бажають отримати для себе безкоштовний або дуже дешевий логотип.

Втім, детальний аналіз ще додатково показав, що з тих респондентів, хто не відповідав на це питання «золотою серединою», аудиторія розділилася і на тих, хто жертвує якістю / заради якості приблизно порівну. Тобто пріоритети компаній іноді разюче відрізняються.

4) Також в результаті збору даних з'ясувалося, що багато компаній (85% з опитаних) вважають важливим або дуже важливим, щоб по лого фірми чітко ілюстрував сферу його діяльності.

дослідження

Умовна класифікація клієнтів

Завдяки цим дослідженням також вдалося з'ясувати структуру клієнтів зі сфери малого підприємництва. Так, близько 90% з опитаних порівну діляться між собою на тих, хто в гонитві за дешевизною лого, і тих, хто шукає баланс при його розробці. Тільки 10% з досліджуваних компаній малого бізнесу, готові заплатити значну суму за розробку лого.

Трохи окремих статистичних фактів:

1) 23,5% опитаних можуть почекати і 6 місяців тільки заради отримання безкоштовного логотипу;

2) 30 доларів - саме така ціна для представників малого бізнесу вважається максимально прийнятною;

3) Є близько 11% «утопістів» - тих, хто вірить в дешевий, якісний і швидко спроектований логотип.

висновки:

Дане опитування відмінно проілюстрував «різношерстність» компаній-представників малого бізнесу, що, безумовно, є цікавим і цікавим. І все ж основна тенденція за тими компаніями, які розуміють важливість логотипу і, хоч і за невелику плату, але хочуть отримати адекватний за ціною / якістю логотип за відносно невеликий проміжок часу. Для розробки логотипу Ви також можете звертатися до нас, в «Профітмарк», ми створимо лого виходячи з Ваших побажань в професійному виконанні!