ПЕРШИЙ ОНЛАЙН РЕЄСТРАТОР ТОРГОВельнИХ МАРОК
 

ЯК ПЕРЕВІРИТИ ТОРГОВЕЛЬНУ МАРКУ НА ТОТОЖНІСТЬ І СХОЖІСТЬ?

На головній сторінці сервісу profitmark.ua є блок перевірки торговельних марок:

1. Введіть словесну частину торгової марки у полі для перевірки.

2. Якщо ви хочете провести перевірку не за назвою, а іншим критерієм, ви можете вибрати один з варіантів меню: власник, домени, номер ТМ, графіка.

3. Іконка з прапором України означає, що перевірка за замовчуванням проходитиме за базою торговельних марок і заявок України. Якщо вас цікавить перевірка в іншій країні, виберіть іконку з необхідним прапором (країною).

4. Під полем перевірки знаходиться віджет для вибору класів товарів і послуг. Якщо клас не вибраний, перевірка буде проводитись у всіх класах.

5. Онлайн-пошук торговельних  марок включає зареєстровані торговельні марки на території України та заявки, за якими встановлено дату подання (опубліковані заявки). До вартості реєстрації торговельної марки входить "повна" перевірка позначення. Її мета – оцінити ризик можливого конфлікту з іншими торговельними марками, а також вивчити підстави для можливої відмови в реєстрації. Перевірка проводиться 8 робочих днів та закінчується звітом. Цей звіт включає також неопубліковані заявки на торговельні марки (дата подання ще не встановлена).

6. Коли торговельна марка складається з кількох слів, пошук потрібно проводити за всіма елементами позначення. Наприклад, позначення "profitmark" складається з "profit" та "mark". Щоб отримати точні результати, необхідно перевірити всі можливі варіанти окремо, разом, так їх комбінації: «profit», «mark», «profitmark», «profit mark», «markprofit», «профіт», «марк», «профітмарк» "Профіт марк".

7. Якщо ви перевірили всі можливі варіанти і тотожної (схожість 100%) торговельної марки не виявили - поки що рано радіти. Торговельна  марка - це не домен і  не комерційне найменування, де достатньо різниці в один символ, щоб отримати бажану реєстрацію. Торговельні марки порівнюються за трьома критеріями: фонетика, семантика (смислове значення) та графіка. Проводячи пошук, необхідно керуватися саме цими критеріями. Наприклад: торговельні марки «profitmark» та «profitmarks» є схожими до ступеня змішування в рамках одного класу.

Якщо Ви сумніваєтеся у своїх висновках, зверніться до нашого фахівця. Будемо раді допомогти Вам.

пошук