Оригінальний стиль логотипу відіграє важливу роль для впізнавання і розвитку компанії, тому в питаннях його формування вкрай важливо відповідально підійти. Розробка логотипу включає безліч нюансів, які залежать від типу продукції / послуг, цільової аудиторії, країни проживання та багатьох інших факторів. Але при цьому всьому одну з ключових позицій займає вибір кольору логотипу, оскільки стосується загальновизнаною психології сприйняття кольору і може серйозно вплинути на вибір майбутніх клієнтів.

Чимало статистичних досліджень проводитися по темі переваг колірної гами при виборі товару компанії. Одне з таких організовано KISSmetrics (США) - це серйозна платформа для аналітики інтернет-бізнесу. Тому даний авторитетне джерело може служити Вам путівником для визначення колірної переваги символу Вашої компанії.

KISSmetrics логотип

Згідно з дослідженням, червоний асоціюється у опитуваних з «енергійним кольором», а також нерозривно приходить на думку при згадці розпродажів і певної терміновості. Додатково він несе потужну енергетику, викликаючи асоціації то з серцем і любов'ю, то з кров'ю і жорстокістю. Даний колір стимулює до голоду (науково доведено, що їду червоного кольору люди переважно назвуть апетитною), діяльності та часом до агресивних настроїв. Це хороший колір в якості основного для логотипу, але він не сприятливий для деяких видів товарів і послуг, а тому не найоптимальніший.

Помаранчевий колір також «агресивний колір» - він закликає до дії. Тут рекомендується бути особливо уважним, адже підсвідомо він асоціюється з ризиком. Мало хто бренди використовують даний колір, але при грамотному підході він випромінює динамізм, азарт і сильну енергетику. Разом з цим, відповідно до гіпотези, описаної в Forbes в 1991 році, помаранчевий колір може «дешевити», що теж вимагає обережності.

Юність, оптимізм і підвищена увага - саме так асоціюється палітра жовтих квітів у опитуваних людей даного дослідження. Разом з тим, він також викликає відчуття і настороженості. Як правило, даний колір використовується для особливого залучення уваги аудиторії, тому актуальним є далеко не завжди.

При згадці зеленого кольору одними з перших на розум прийдуть рослини. Зростання, життя і оновлення - іменне такі асоціації виникли в ході дослідження на цей колір, а також гроші, багатофункціональність. Це гармонійний колір і він нерідко використовується в логотипах багатьох компаній.

Лідером з квітів для оформлення логотипу вважаються сині і блакитні відтінки - вони викликають відчуття надійності і безпеки-85% опитаних віддали перевагу його будь-якому іншому кольору. Даний колір активно використовується в логотипах брендів абсолютно різних сфер діяльності - від логотипів на сайтах державних структур до заводів і IT-компаній. При виборі даного кольору в якості основного слід пам'ятати те, що він популярний і у інших компаній, а тому виходить на перший план загальна оригінальність логотипу.

Також слід розглянути фіолетовий колір, який не так часто використовується в оформленні логотипів. І цьому є логічне пояснення - у людей даний колір асоціюється з чимось дорогим, містичним і таємничим. Тому його вибір для основи логотипу вимагає грамотного підходу і аналізу - досить ризиковано.

Варто також розглянути чорні і білі кольори, як базові для створення логотипу. І якщо перший асоціюється з владою і міццю, то другий, як правило, з чистотою і правдивістю.

Чорний колір є другим за популярністю після синіх і блакитних відтінків в оформленні логотипу. Крім характеристик, описаних вище, він також символізується формальністю, елегантністю і стилем. Чимало популярних торгових марок використовують цей колір як базовий для логотипу. Цікаво ще й те, що дуже багато логотипів, які ми дізнаємося як «барвисті», раніше мили чорно-білими, а то і зовсім монохромно чорними. Білий же колір завжди використовується в парі при створенні логотипу, що логічно, і, як вказувалося вище, пов'язаний з відкритістю і довірою.

кольори логтіпом

Але, резюмуючи, можна сказати одне - вибір кольору є досить важливим моментом у формуванні загальної привабливості зовнішнього вигляду логотипу для клієнтів. Розробка логотипу повинна охоплювати багато аспектів, крім одного кольору. Гарантією якісного і привабливого логотипу може служити звернення до фахівців, таким як в «Profitmark.ua». З урахуванням ваших побажань і ринкових трендів, ми створимо логотип, який підійде особисто вам!