Колір, розмір, рельєф, форма ну і звичайно ж шрифт - мабуть, це одні з основних елементів, при вдалій комплексній роботі з якими виходить якісний логотип компанії . Зараз є маса способів виділити свій логотип серед інших, і одним з таких способів є леттерінг. Що це за спосіб оформлення лого і які його особливості, розглянемо в цій статті.
Графічна композиція, в якій символи компанії, а також інші елементи лого малюються вручну, називається леттерінг-логотипом. Дане поняття має багато спільного з каліграфією, але якщо леттерінг не прив'язаний до чіткими правилами і більш варіативний, то каліграфічний «гарний почерк» існує з давніх імен та залежить від техніки і сила натискання пера, відточених рухів при написанні букв і багатьох інших факторів. Іншими словами, якщо леттерінг покликаний красиво малювати букви, то каліграфія - саме писати.
Леттерінг-логотип вкрай індивідуальний і це є одним з основних його плюсів. Однак це умовна свобода, адже при створенні такого лого все одно необхідно керуватися правилами. До них можна віднести наступне:
Багато що вже винайдено до нас і іноді намальований в голові «оригінальний» шрифт непомітно виявляється давно існуючим Comic Sans'ом, який взагалі не рекомендується використовувати для оформлення не тільки лого, але і веб-сайту в цілому. Спеціаліст, який ризикнув оформляти лого в стилі леттерінга повинен бути вкрай грамотним і розуміти психологію, характер і сумісність шрифтів. Так чи інакше, він також буде брати за базу певний шрифт, який буде модифікувати під оригінальний креативним шляхом. Існує чимало інформації про характеристику шрифтів, їх трендових варіаціях на певний період і багато іншого, ми ж акцентуємо увагу на основних правилах, які необхідно знати для успішної розробки леттерінг-логотипу:
1) Необхідно знати основні сімейства шрифтів (геометричні, гуманістичні та багато інших);
2) Можна комбінувати шрифти із зарубками зі шрифтами без таких, щоб не перевантажувати зображення і навпаки;
3) Не варто використовувати 2 схожих шрифту, якщо лого передбачає дві різні за смисловим навантаженням написи, краще грати на розумному контрасті;
4) Максимум три варіації шрифту в одному логотипі, більше - перебір;
5) Є пряма закономірність стилю шрифту і стилю епохи - не потрібно їх нерозумно «перемішувати» між собою;
6) Є негласне правило не використовувати певні шрифти, адже люди вважають їх дратівливими - крім згаданого вище, це може бути шрифт Papyrus, Viner і багато інших.
Необхідно підходити особливо різнобічно до оформлення такого лого і робити начерки
Оскільки при леттерінге створюється унікальний, оригінальний стиль написання, потрібно вкрай грамотного його опрацьовувати і критично розглядати всі варіанти. Тут вітається і множинне його переписування на папері в пошуку кращого розташування та оформлення напису. Оскільки такі ілюстровані букви не є шаблонними, може пройти деякий час поки знайдеться «той самий» для логотипу компанії.
Високий рівень роботи в програмах по отціфровке леттерінг-логотипу і його векторного варіанти зображення
В одній зі статей ми вже говорили про те, що векторне зображення, грубо кажучи - канон, оскільки інші, особливо растрові, при зміні масштабу лого помітно втратять як. З огляду на той факт, що оригінальний леттерінг-логотип в більшості випадків буде розроблений на початку як ескіз на папері, потрібно бути грамотним фахівцем, щоб не зробити помилок при його перетворенні в цифровий вигляд. Очевидно, що всі фахівці - і ті, що працюють зі шрифтами при оформленні лого, і розробники індивідуальних повинні це знати, суть в тому, що у розробника леттерінг-логотипу додається більше роботи за даним переносу.
Знання азів колірного оформлення напису
В одній з статей , ми вже говорили про роль колірного оформлення лого в цілому і його впливу на купівельну спроможність. Те ж стосується і колірного оформлення самої написи. Тут діє правило не більше 3 кольорів в оформленні, і то цього в деяких випадках досить для перевантаження зображення.
Перевірка читабельності
Красиві ручні вензелі ініціалів компанії будуть безглузді, якщо вони погано розуміються при читанні і змушують напружуватися для того, щоб усвідомити напис. Мабуть, це одне з найголовніших правил при розробці оригінальних написів для лого - готові шрифти збалансовані, а вручну зроблений почерк може бути таким не завжди.
висновок:
Леттерінг-логотип - це цікаве рішення для оформлення оригінального напису для лого. Як і багато інших способів, він має свої особливості, переваги та можливі негативні явища. Для оформлення якісного логотипу для Вашої компанії, звертайтеся до фахівців нашої компанії.