ПЕРШИЙ ОНЛАЙН РЕЄСТРАТОР ТОРГОВельнИХ МАРОК
 

Блог

Blog cover
Логотипи для компаній малого бізнесу і їх переваги
Початковий етап формування бізнесу, особливо представників малого підприємництва, вимагає зваженого розставляння пріоритетів, оскільки фінансові ресурси ще є обмеженими, а перші «плоди» від бізнес-діяльності ще не отримані. Для того щоб залишатися в рамках призначеного бюджету, потрібно вибрати основні напрямки розвитку компанії і часто підприємці жертвують розробкою логотипу, що часто є невірним...
Blog cover
Леттерінг-логотип: особливості та правила його створення
Колір, розмір, рельєф, форма ну і звичайно ж шрифт - мабуть, це одні з основних елементів, при вдалій комплексній роботі з якими виходить якісний логотип компанії . Зараз є маса способів виділити свій логотип серед інших, і одним з таких способів є леттерінг. Що це за спосіб оформлення лого і...
Blog cover
Популярні помилки, пов'язані з логотипами
« Дизайн логотипу » це поняття обросло великою кількістю міфів, з ними є певні помилки у користувачів і підприємців, роль логотипів применшується/перебільшується і багато іншого. У цій статті ми перерахуємо найпоширеніші з міфи і спробуємо розібратися, де, правда, а де ні. 1) Логотип - це всього-на-всього один з елементів компанії...
Blog cover
Помилки при розробці логотипу: чого варто уникати?
Розробка логотипу - процес творчий і не завжди простий - нерідко можуть виникати спірні моменти між замовником і виконавцем, пов'язані з питаннями оформлення лого. І тоді вступає в силу протиріччя між особистими уподобаннями і виправданими дизайнерськими ідеями, власним і професійним думкою. Ми рекомендуємо прислухатися до порад фахівців, адже їх досвід...
Blog cover
Колір логотипу і психологія сприйняття кольору як фактор успіху
Оригінальний стиль логотипу відіграє важливу роль для впізнавання і розвитку компанії, тому в питаннях його формування вкрай важливо відповідально підійти. Розробка логотипу включає безліч нюансів, які залежать від типу продукції / послуг, цільової аудиторії, країни проживання та багатьох інших факторів. Але при цьому всьому одну з ключових позицій займає вибір...
Blog cover
Редизайн логотипу: коли варто міняти логотип і навіщо це потрібно?
Момент, коли зміни логотипу торгової марки неминучі виникає сам по собі, момент пов'язаний з кардинальною зміною сфери її діяльності, суті ведення самого бізнесу. І якщо в цьому випадку логічність і виправданість дії очевидна, то компаніям з сталою клієнтською базою вкрай складно відчути і вибрати вдалий момент для зміни лого -...
Blog cover
Стандартні і неочевидні способи використання Вашого логотипу
Тема створення логотипу багато і часто обговорюється - це питання привертає багато уваги, як дизайнерів-розробників, так і безпосередньо підприємців, які в подальшому будуть його використовувати. Воно й не дивно, адже принцип «зустрічають по одягу» можна застосувати не тільки в сфері людських відносин, а й відносин виконавець-замовник. І нехай найголовніше завдання...